Terug naar overzicht
Of gaat het helemaal niet over het feest en enkel de kerk enzo?
Hoi, je hebt idd de intrede in de kerk maar vaak ook in de feestzaal. Dus als al je gasten plaats hebben genomen voor het avondfeest komen jullie op een gekozen nummer als laatste binnen...
halloJe bent inderdaad eerst om de mensen te begroeten. Na de receptie als de mensen aan tafel zitten kom je dan als koppel normaal laatst de zaal binnen. Dat is de intrede
je bent als eerste op het feest, je begroet iedereeneens iedereen heeft plaatsgenomen aan tafel na de receptie, maak je als koppel je intrede in de zaal
Maar we gaan allemaal al in de zaal aanwezig zijn :-)Er is geen buitenplaats.....
Dat is bij ons zo ook het geval! De deur (inkom) is recht de zaal binnen... er is geen hal ofzo. Wij zullen wel iedereen aan de deur opwachten en dan als laatste ons in de zaal vermengen om een aperetiefje te drinken. Eerst krijgt iedereen een drankje staande aangeboden (het zijn allemaal familieleden) en dan gaan we allemaal aan tafel. Ik weet inderdaad ook niet goed hoe we dit moeten aanpakken. Met een liedje.. iemand die dit afroept...
Nu ja, een intrede hoeft niet perse hè... Je kunt wel als iedereen al zit vlug even naar buiten gaan en terug naar binnen :D Ai, je snapt wel wat ik bedoel...
Das helemaal geen 'must' die intrede hoor :)Wij gaan op restaurant met de familie 's middags, en ons avondfeest is een 'trouwfuif met dessertenbuffet' dus wij hebben ook niet echt de mogelijkheid om een intrede te doen.
ah ok, goh dan laten we dat wel achterwege :-)
Wij hebben er juist op ons feest wel voor gekozen om de mensen eerst toe te laten komen rond 18.15 - 18.30 uur en wijzelf zijn dan pas om 19.00 aangekomen.Wij hadden wel een butler ingehuurd die de mensen op ludieke wijze deed ontvangen (en er gelijk voor zorgde dat iedereen het gastenboek tekende én op de foto ging die we later in het gastenboek hebben bijgeplakt. Daarnaast zijn wij komen toevaren met de boot van mijn man (heeft een rederij en we hebben elkaar aan boord op een feest ontmoet). Onze feestlocatie had dan ook een geschikte aanlegplaats waar iedereen stond om ons te begroeten. Hierom was het dus ook noodzakelijk dat iedereen al aanwezig was. Maar zelfs zonder boot had ik later willen toekomen, want zag het niet zitten om iedereen een handje en drie kussen te moeten geven.