Terug naar overzicht
amai wat een prachtige koets, echt een sprookje.maar heb absoluut geen idee of er bij ons in belgïe zoiets te vinden is.nog veel succes met je zoektocht.
misschien moet je eens snuisteren op deze site. Heb wel nog niet gekeken of er net zo een tussen staat als op jouw foto (wat echt een prachtexemplaar is). Komen er echt veel transportkosten bij? anders zou ik wel nog die van in nederland durven nemen. Je kan dat bedrijf ook bellen en vragen waar ze dichterbij er ook hebben, meestal kennen ze hun concurrenten wel :) http://www.huwelijk.be/vervoer-huwelijk/koetsen-verhuur... veel succes met je zoektocht
Heey,Ik zal onmiddellijk eens kijken op de site!Ja, eigenlijk wel :(Ze moeten van Ridderkerk komen naar Menen...En ze rekenen 1 euro / km :'(Dus als je eens kijkt via mappy ofzo, zul je wel begrijpen dat het veel geld is :pMaar we trouwen maar 1 keer... Dus eigenlijk moeten we doen wat we willen hé!Tis onze dag... Later krijgen we misschien spijt als we de koets niet zullen nemen...Grtjs
Veel succes nog, hoeveel kost de koets om te huren op zich. Inderdaad er komen wel wat transportkosten bij, is dat zowel voor heen als terug?succes nog
Yep, is evenveel :)Maar zal waarschijnlijk niet lukken om de koets te huren.Omdat wij normaal zullen trouwen om 10u of 11u voor het stadhuis en dan moeten die mensen opstaan om 5u smorgens om die paarden te wassen en dan nog 3u rijden... Dat lukt hen nooit zegt ze... Dusjaaa :'( Heb haar gemaild om te vragen of ze ook assepoesterkoetsen hebben in België, maar daar is ze niet van op de hoogte.Zelf rijden er maar 2 rond in Nederland! Waarom woon ik nu gewoon niet in Nederland? :p
Ik heb die koets ook gezien en vind hem prachtig! vrees inderdaad ook dat voor ons te duur gaat zijn.. als jullie eentje vinden in België geef me een seintje! ;-)
In Nederland is nog een andere..maar die is ook al zo ver!http://www.koetsenverkoop.nl/
Lol ik heb net prijsgevangen van bovenstaande.. Dit wordt het dus niet... 950€ voor de koets en 230€ voor de vervoerskosten, de huifkar voor de familie nog eens 850€ + 230€... Ik vind het een heel mooie koets, maar dat geef ik er echt niet aan....
Ja, wij hebben de koets ook al afgeschaft! :)De vrouw van mijn vriend zijn baas werkt in een mercedes garage en kunnen misschien via haar enkele wagens krijgen :)Dus op hoop van zegen!! :)In België zelf nog geen koets gevonden! :)Grtjs!
Hallo Deborah,Kijk een op de website www.huifwagen.be . Daar hebben ze ook een witte koets en een huifwagen met zwarte friezen.Die mensen zijn van Beernem. Grt,Danielle