Terug naar overzicht
Vertel vertel...:-)!!Wat hebben jullie allemaal gedaan op de vrijgezellen?Geniet nog even van die laatste voorbereidingen...de grote dag komt er aan!!!groetjes
Geniet ervan!!
Nu ben ik ook wel curieus! Geniet nog van je laatste dagen als "juffrouw"!
Zonder te veel stress bedoel ik he :).
Nu wordt het wel héél spannend eh!?Ik ben ook wel benieuwd naar je "vrijgezellen-avontuur" :)Ik ben daar stiekem wel een beetje jaloers van Ik heb niet direct véél vriendinnen ofzo om zoiets te organiseren..hier zal't eerder een drink worden met een paar samen...
Ik ben ook héél benieuwd!@ Melissa: ik heb ook niet zo'n grote dichte vriendenkring maar we gaan er samen toch iets speciaals van maken hoor! Met een drink zullen we eindigen
Wij waren ook maar met vijf hoor ;D Het enige dat ik op voorhand wist was de dresscode: rubiks dus alleen maar groen, rood, blauw en geel. Ze kwamen mij 's ochtends om 8u al ophalen met de auto voor blijkbaar een road trip :D Zij hadden zich ook in de kleuren gekleed, nogal marginaal met petjes en zo en ik kreeg een Jupilerhoed en een roze sjaal met witte hartjes... Ze hadden foute muziek bijeen gezocht van twaalf jaar geleden toen we samen op de middelbare school zaten. Uiteindelijk kwam ik dus te weten dat we naar Limburg gingen! Wij zijn van Gent dus het was een eindje lekker fout rijden :D Ze hadden allemaal vragen voorbereid over hen en ze hadden ook mijn vriend gevraagd om er een paar op te stellen. Per drie foute antwoorden moest ik een strafopdracht doen, lekker schaamtelijke dingen zoals geïmproviseerde fitnessles geven op kinderliedjes, tien nummers van mannen verzamelen, tien andere mannen een lipglosskus op de wang geven, Mega Mindy liedjes zingen op een bankje in een drukke winkelstraat, een gênante anekdote vertellen aan een vreemde, dansen op Sexy and I know it,... Op de duur heb ik de opdrachtjes gewoon allemaal gedaan omdat het te grappig was ;D Omdat ik tijdelijk veel minder werk en veel minder verdien om bij mijn dochtertje te kunnen blijven tot ze naar school gaat, en zo dus niet veel geld voor mezelf overhoud, hadden ze een budget samengelegd waarmee ik kon shoppen :) 's Avonds en terug dichtbij huis gingen we bij de Italiaan eten en een cocktailtje drinken. Het was echt super! Mijn vriend zijn vrijgezellen bleek ook braver dan ik had gedacht maar hij vond het toch heel geslaagd, dus ik ben nu helemaal gelukkig ;D
Hey EvaSuperleuke dag lijkt me dat!!!Ik ben blij voor je dat je het zo leuk hebt gehad!!Nu kunnen we wel echt beginnen aftellen hé, en hopen op mooi weer, maar het ziet er momenteel héél goed uit!GroetjesSylvie