Terug naar overzicht
Hey Lieve,Moernaut in Dendermonde (Sint-Gillis) heeft veel keuze, Scalzo in Gent is dan weer kleiner maar heeft fantastische schoenen. Misschien dat je daar iets kan vinden?Groetjes en veel succes in de zoektocht,Annelies09.06.07
Hoi LieveHeb je je geld terug gekregen?Waar je naar het schijnt veel keuze hebt is in het schoenfabriekje in Drongen, maar ben er zelf nog nooit geweest...Alvast succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
In Aalst heb je veel schoenenwinkels met verschillende stijlen... En nog heel wat zomercollecite in solden...Succes!
Lieve,Ik heb mijn schoenen gekocht in Roeselare bij Gabriellli. 't is misschien wel iets verder rijden maar ik vond het toch wel de moeite want de keuze is daar echt wel groot !groetjesAnn-Sophie
Hoi LieveGa in deze winkiel eens kijken in Belsele, echt heel mooie schoenen, ik ben er zeker van dat je daar je goesting zal vinden!http://www.deruyte.be/ Veel succes en laatiets weten he!!Sarah15/09/2007
Van Loock (www.vanloock.be ) in Zandhoven is ook heel groot: veel keuze, mijn zus heeft er haar trouwschoenen gekocht. Het waren zo geen typische trouwschoenen, maar wit-grijze schoenen van de gewone collectie: fantastisch mooi! En doordat de winkel zo groot is, is er zeker voor elk wat wils en hoef je geen 10 winkels af te schuimen.Groetjes,Annelies09.06.07
Hey,bedankt allemaal! Deze morgen ben ik naar Roeselare gereden en ik heb meteen een gepast paar gevonden! Groetjes,Lieve