Terug naar overzicht
Joepie!!! Tof dat ge der aanleg voor hebt. Wij dus neit hé. En af en toe denk ik: waar zijn wij aan begonnen? Maar ja, als we missen dan is het maar zo, achteraf zullen we er dan nog mee kunnen lachen.GroetjesVicky09.09.06
Hey Lieve,super voor je!! Mijn vriend danst absoluut niet graag en wil dus enkel een slowtje dansen met mij. Ik zou hem graag meekrijgen naar een dansles, maar dat zit er dus niet in! Vooral geen zin, maar hij heeft er eigenlijk ook geen tijd voor. Ik heb dus maar besloten om dansles te volgen met m'n broer. Hij is m'n getuige, hopelijk lukt ons net zo goed als jullie!!Groetjes en nog héél veel plezier in jullie volgende lessen!Lies02/06/07
Dag Lieve, Waar volg je die dansles? Wij trouwen op 9/9 dit jaar, minder dan 3 weken nog, en zouden ook graag een paar lessen volgen, onze openingsdans is nl niet echt een klassieke slow...Bedankt!Liefst in Oost-Vlaanderen?
Hey Lieve,Wij zijn ook op zoek nr proffesionele begeleiding voor onze openingsdans. Maar waar vinden we die? De meeste dansscholen in onze buurt geven geen privéles.GroetjesLiesbeth