Terug naar overzicht
je zag er stralend uit op jullie dag. Zeer leuke schoenen ook.Geniet nog een beetje na.groetjes
Hele leuke foto's en leuke laarsjes !!!
Idd leuke enkellaarsjes!!Mooie bruid...leuke bolero ook!groetjes!
super!je stoffen bruidsboeket is ook super goed gelukt!
Was da een stoffen bruidsboeket? Amai k had er nog niet op gelet! Mooi zeg! En nu nog een beetje nagenieten en foto's kijken hé
Hey,waaw zo stralen!!Echt heel heel leuk! heel veel geluk samen.Groetjes Ellen
Hey Claire,echt mooie foto's! Jullie straalden. Ik wist niet dat Kenny je gloednieuwe echtgenoot was:-) heb nog even samen met hem in de klas gezeten op de hogeschool:-)! geniet van jullie pasgetrouwd leven!
Hoi Jessica, hij kent nogal veel volk En hij is mijn gloednieuwe spiksplinternieuwe echtgenoot, ook al zijn we zijn al 12 jaar samen, toch is het elke dag nog genieten.Bedankt ook aan iedereen voor de complimentjes! Het was een geweldige dag waar we nog steeds van nagenieten. Hopelijk wordt het voor ieder van jullie een even gedenkwaardige dag!Btw, mijn schermnaam is Claire, maar in het echte leven ben ik Rozemarijn. Claire is blijven hangen uit de tijd dat ik superfan was van Days of Thunder en Nicole Kidman geweldig vond als Claire Lewicki... Misschien moet ik m'n naam toch maar veranderen hier...
Mooie foto's en leuke bolero, vanwaar komt die?
Ik heb mijn hele outfit bij elkaar gekozen bij La Tiara in Antwerpen, inclusief lingerie, kousen en schoenen. De bolero was niet goedkoop, maar ik vond 'm geweldig. En mijn mama wou mijn hele outfit betalen, dus ik ben haar eeuwig dankbaar dat ik 'm ook kreeg. Super aanrader, Kelly is echt een lieveke, en de collectie is geweldig mooi.
heymooie foto's , en supermooie laarsjes heb die ook gekocht voor onze trouwgrtjs vanessa
Echt enorm mooie foto's! Jullie geluk spat er echt af! Nog een dikke proficiat en veel geluk samen! Groetjes!