Terug naar overzicht
Hallo JoeriIk zou wel eens bellen naar de drukkerij. Wij hebben eerst twee weken gewacht op een proefdruk. Normaal duurt een proefdruk 3 dagen of zo. Drukken zelf duurt een week tot 10 dagen. Een maand is dus wel heeeeeel lang. Wij hebben ook gebeld nadat het zo lang had geduurd in verband met de proefdruk en uiteindelijk bleek er iets mis te zijn. Misschien toch wel even contact opnemen. Succes!Grace
Wij hadden onze proefdruk na 1 dag en onze uitnodigingen na 2 dagen! een maand is dus echt wel lang.
Dit lijkt mij ook zo lang. Het kan misschien wel verschillen naar gelang de drukkerij, dat weet ik niet.Wij hadden onze proefdruk na 1 week. Vorige week dinsdag hebben we ze dan definitief besteld en morgen zouden ze klaar moeten zijn.Misschien toch eens contact opnemen met de drukkerij?
HalloIk heb mijn uitnodigingen laten drukken bij Hellinx in Bilzen. En op maandag heb ik bevestigd om we daar te laten drukken en 3 dagen later waren ze klaar. Dus dat is supersnel gegaan. Ik zou inderdaad eens contact opnemen met de drukker.groetjes
Hey iedereen,Bedankt voor de info ik ga toch eens horen bij de drukker :-)