TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
19-3-2012 16:43:26
Mijn pa koopt zijn kostuums altijd bij Albert in antwerpen, daar maken ze kostuum volledig op maat en echt super mooie stoffen. Ze hebben ook gewoon confectie kostuums dus je kan kiezen. Ik heb ook al veel goeds gehoord over cafe costume
|
|
Emy
30-6-2012
|
19-3-2012 16:47:17
Hoi Sara
heb je toevallig ook enig idee hoeveel een kostuum bij Albert ongeveer kost op maat? grof geschat (100, 250, 500, 750, 1000€)
|
|
Sara
6-10-2012
|
19-3-2012 17:01:16
ik heb voor bij ons rond de 800 geschat, maar het is heel afhankelijk van stof en opties die je kiest.
|
|
Gwen
21-4-2012
|
19-3-2012 18:03:47
Wij zijn van Sint-Katelijne-Waver, mijn verloofde heeft zijn kostuum bij Vergo gekocht. Ik heb het gezien en het is mooi .
|
|
Emy
30-6-2012
|
19-3-2012 18:21:02
daar zijn wij gaan kijken, en gezien het een beetje met mijn kleed moet passen, was er weinig keuze. De vrouw werd ook plots heel onvriendelijk en kortaf toen ze merkte dat we toch niet helemaal onze zin gevonden hadden, en dus waarschijnlijk zonder kostuum gingen buitenwandelen. Een extra vraag naar huurkostuums was er opeens ook teveel aan en er was plots nog heel weinig mogelijk. Ook de 'gemaakte'? glimlach was nogal duidelijk van haar gezicht verdwenen. Geen Vergo voor ons dus ;o)
|
|
Brenda
7-7-2012
|
19-3-2012 19:29:07
Ik ben dit weekend met mijn ventje naar Wellens in Herentals geweest. Echt heel vriendelijk en topservice! Geen enkele moeite was hun te veel en er was heel veel keuze waardoor mijn vriend heel veel heeft kunnen passen. Je kan daar kostuums vinden van ongeveer 400EUR - 1.500 EUR. Succes!
|
|
ilanka
30-6-2012
|
19-3-2012 19:32:32
Mijn verloofde is dit weekend bij de witte duif in Leuven gegaan. Hij was er super content van. Ik had een fototje van men kleed meegegeven met men schoonmoeder en de verkoper heeft hier helemaal op verder gebouwd. De prijs viel blijkbaar ook goed mee.Aahja en een afspraak maken is niet nodig enkel als je een kostuum wilt huren.
groetjes en toffe datum ;-)
|
|
Vicky
18-6-2011
|
20-3-2012 14:32:12
Suit Supply in Antwerpen is ook handig en maakt eventueel op maat.
Als je een smalle man hebt, zijn de kostuums van Filippa K. ook wel zeer mooi :)
|
|
Sara
7-7-2012
|
20-3-2012 14:52:24
mijn vriend is naar café costume geweest in Brussel (hebben ook een winkel in Antwerpen en Gent) en was daar heel enthousiast over. Pakken worden helemaal op maat gemaakt. Prijzen vanaf 500 euro tot ... Je kiest daar ook alles zelf: de stof, de kleur, de snit, tot zelfs hoeveel knoopsgaten ed. Hij is midden januari gaan kijken voor een kostuum en mocht dan eind februari al gaan passen, twee weken geleden kreeg hij al bericht dat het kostuum klaar was, het gaat daar dus goed vooruit!
Groetjes, Sara
|
|
Martine
2-6-2012
|
24-3-2012 14:14:03
Wij zijn in Mechelen geweest bij Style Tailors , vriendelijke mensen . Het kostuum ( vest en broek ) heef ons 350 euro gekost . We moeten nog wel gaan zien voor bijpassend hemd en das .
|
|
stijn
15-9-2012
|
24-3-2012 17:24:25
Hasselt bij Stijn Helsen..
|
|
Emy
30-6-2012
|
25-3-2012 10:13:25
Zijn gisteren naar Wellens geweest in Herentals, daar hadden ze maar 1 dat bij mijn kleed paste qua kleur (accent van taupe (bruin-grijs)) en dat we super vonden, maar de broek was te klein en ze konden het niet bijbestellen. Er was er nog eentje dat mooi was van kleur en snit, maar er was een glitter-rand over de hele lengte van de kraag tot beneden aan de knopen... En dat doe je nooit meer aan daarna natuurlijk. Dan verder gereden naar SuitSupply. Die hadden er ook maar eentje, maar ook te klein, en bijbestellen duurt een goeie week, maar waren ni zo overtuigd van het kostuum op zich. Dan gebeld naar café costume maar daar konden we niet meer terecht. De eerstvolgende zaterdag zou 19 mei zijn, maar das nogal laat, dus dan gaat mijn ventje zien of hij in de week eens een halve dag verlof kan nemen. Dan naar Ceremonie Ducheyenne in Berchem, ook wel mooi, maar niet wauw. Dan terug naar Mechelen naar Style Tailors. Ook wel echt heel mooi en betaalbaar, maar wederom niets in een tussenkleur, alleen beige of donkerbruin of grijs... Maar grijs gaat dus niet, beige is te licht voor hem, en donkerbruin is zo gewoon... als we niets vinden, gaan we wsl voor het donkerbruin van bij Style Tailors, met een leuke gillet erbij in een contrasterende kleur. vb zoiets maar dan in ecru: Ik heb het hem echt moeilijk gemaakt met mijn kleed... Hij staat ook prachtig met die kleur, maar er is zo weinig van te vinden... 't is dus zoiets dat we zoeken: *zucht* deze zoektocht is echt nog moeilijker dan mijn kleed... Wie had dat gedacht...
|
|
Tom
14-7-2012
|
31-3-2012 19:52:56
eens gaan kijken bij Roosen in Leuven Kostuum op maat gemaakt en echt niet duur
Tussen de 555 euro en de 800 euro
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|