Terug naar overzicht
Hey,ik heb die vraag ook gesteld in de winkel en ik kreeg ook het antwoord dat bijna alle jurken ivoorkleurig zijn i.p.v. wit. De verkoopster heeft mij 1 echte witte jurk laten zien, en deze worden bijna nooit verkocht, want in "krijtwit" zie je soort blauwe schijn...Voor de schoenen zou ik me niet ongerust maken, dit was alleszins bij mij geen enkel probleem.Groetjes.
Heyhey,Kan je geen stukje stof gaan vragen in de winkel? Zo heb ik het gedaan :-).Nu zou ik zowiezo witte schoenen nemen als je meent dat je kleed niet echt ivoorkleurig is. Het mijne zit ook tussen de 2 en toen ik witte schoenen tegen het stukje stof hield, ging dit eigenlijk nog best, maar toen ik er ivoorkleurige schoenen tegenhield was dit echt niet mooi.Ikzelf heb parelmoerkleurige schoentjes :-).Groetjes!Evelien
Hey heyAls je mijn kleed ziet zou je ook zeggen dat het wit is. Tot je er een wit kleed of een wit blad papier langs houd. Ik heb wel een stukje stof mee gekregen. Had zaterdasg mijn eerste pas en mijn zus zei nog dat haar trouwkleed (getrouwd in 2008) toch wat 'geler' was dan dat van mijn en toen zei de vrouw van de bruidswinkel dat je héél veel tinten ivoor hebt. Ik zou ook achter een stukje stof gaan. En echt witte schoenen komen zou ik je toch afraden. Heb hier eenst gehoord dat je schoenen nooit lichter mogen zijn dan je kleed want dan lijkt je kleed vuil. Zoiets was het toch.Groetjes.
Hallo, Ik denk dat echte witte kleedjes zelfs moeilijk te vinden zijn. Echt wit is enorm fel, als dan de zon wat schijnt kunnen de mensen niet naar je kijken . Nee nee, wat ik bedoel is dat de meeste "witte" kleedjes ivoorkleurig, beige,... zijn zodat dit net iets minder hard overkomt. Om de juiste kleur van schoenen te matchen kan je normaal een stukje stof vragen. Het is inderdaad moeilijk om de juiste kleur schoenen te vinden bij een foto... dit is nooit dezelfde kleur als in het echt. Bij mijn kleedje hebben ze een klein stukje van de binnenkant van mijn sleep geknipt. Dit zag je toch niet en zo had ik toch een stukje stof...GroetjesAnnelies
Bij sommige merken heb je vb 'Bridal Ivory' dit is dan heel licht ivoor, dus bijna wit-wit.Soms lees je ook 'Diamant white', dat is dan echt heel wit, vaak met glans....Of je kan ook kiezen voor een flashy kleur van schoenen vb een kleur die terugkomt in andere accessoires zoals boeket, uitnodigingen, decoratie. vb rood, paars, something blue
Idd een stukje stof vragen van je kleed en dan op schoenenjacht gaan zo heb ik dat ook gedaan...
bedankt bruidjes voor jullie reacties!Maar moesten jullie dan geen schoenen al hebben bij jullie eerst pasbeurt? Dit bij mij wel het geval en is volgende week... dus dat stukje stof zal moeilijk worden... Eventueel andere schoenen aandoen op dat moment? Aangezien er precies toch nog veel briuidjes nog van schoenen veranderen? bedankt voor jullie hulp!Groetjes!
Hey heyJe hebt idd je schoenen al nodig bij je eerste pasbeurt. Andere schoenen aan doen tijdens je pas ik toch best wel riskant hé want dan moeten je echte bruidschoenen toch al dezelfde hoogte van hak hebben. Ik heb mijn stukje stof al meegekregen de eerste keer. Wanneer ik dus mijn jurk ging kiezen.Groetjes.
Hey!Misschien kan je even bellen naar de winkel, vragen of je nog een stukje stof kan komen halen deze week en anders eventueel vragen om je eerste pas een weekje op te schuiven zodat je nog rustig kan gaan zoeken?In de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, hadden ze ook echt wel afgeraden echte witte schoenen te nemen, beter parelmoer.In de winkel waar je je kleed gekocht heb, kan je er misschien nog kopen?
Toen ik om m'n kleed ging dacht ik ook dat het wit was, tot mijn mama er iets over zei, de verkoopster hielde er een witte hoepeljurk naast en toen zag ik idd het verschil, in haar zaak had ze trouwens zelfs geen witte bruidsjurken.Mijn schoenen zijn ook ivoorkleurig, anders is het precies of je kleed is vuil als ze witter zijn dan je kleed.Groetjes Marijke.