Terug naar overzicht
Hoi CarolineDe bruid of bruidegom geven een speech voor jullie aan het eten beginnen.Soms doen de getuigen ook een speech en vertellen ze anekdotes van de bruid of bruidegom, maar dit gebeurt niet altijd. Heb dit al meegemaakt, maar heb ook al feesten meegemaakt dat dit niet gebeurt. Meestal weet het koppel dit niet als dit gebeurt.Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey,zoals ik al vaak heb gezegd: het is jullie feest, niets moet, alles mag. Wij gaan zelf speechen en normaal gezien gaan de papa's ook een woordje zeggen. Wij doen dat vlak voor het dessertbuffet.Groetjes,Lieve
Wij speechen niet en ik hoop dat niemand het in zijne bol haalt om te speechen ;-)Ik voel steeds een plaatsvervangende schaamte als ik zoiets zie op een trouwfeest en zie het dus niet zitten om dat op ons feest te doen.
HeyDat moet niet echt een lange speech zijn hoor. Maar voor je aan tafel gaat verwelkom je iedereen, zeg je zoiets van 'Ik hoop dat iedereen zich zal amuseren, bedankt voor te komen, en we gaan straks een feestje bouwen, iedereen op de dansvloer'.Je moet geen anekdotes van de papfles tot nu beginnen te vertellen. Maar ik vind wel dat je de mensen moet bedanken, da's toch elimentaire beleefdheid hé!GroetjesVicky09.09.06
Dat vind ik ook, dat je de mensen op z'n minst moet verwelkomen en bedanken. Alé ja, iedereen doet wat hij wil, maar ik vind dit ook, zoals Vicky schrijft, een elementaire vorm van beleefdheid.Groetjes, Sissi