Terug naar overzicht
Ik moest niet zo lang op voorhand een afspraak maken. Heb 2 weken op voorhand gebeld, en dit was nog zeker op tijd. Ik ben zelf in totaal in 3 winkels geweest. Je moet toch een 2 uur rekenen per afspraak, nog iets eten tussendoor, de verplaatsing tussen beide winkels. Ikzelf had een eerste afspraak om 10u en de volgende om 14u, tussendoor nog even iets eten. Dit was meer dan voldoende voor 1 dag. Een andere dag ben ik dan nog op een andere plaats gaan kijken.
ik had telkens 2 afspraken / dag en vond dit meer dan genoeg telkens +-2u en van al da passen had ik s'avond toch serieuze hoofdpijn (miss wel een beetje van de stress ma bon) kwestie van hoelang op voorhand bij robel & steven ging dit een week op voorhand (was wel voor een maandag ,zaterdag zal wel andere koek zijn) lasposa was dat toch al een 3tal weken (dit was op een vrijdag) . als ik nog 1 tip mag geven ik ben begonnen eind september waarom ? omdat tegen eind september-half oktober de nieuwe collecties binnen zijn en kan je dan nog altijd kiezen tussen collectie2012 en 2013. Indien je al een bepaald merk in gedachten hebt kun je altijd eens vragen aan de winkel wanneer de collectie binnen is , want ik ging naar steven voor miss kelly & demitrios en ze had nog niks van de nieuwe collectie van deze merken eigenlijk hangde er niet zoveel meer in de rekken alles dat ik beschreef, was van ja dat hebben we nog gehad . ja daar ben je dan niet veel mee é
Hey,Ik heb anderhalve week op voorhand gebeld en had nog genoeg keuze. Eerste tegen 11u30 (ik wou in de voormiddag), tweede tegen 14u30 (ruim keuze maar dit genomen om voldoende tijd te hebben). Ik zou er ook niet meer dan twee per dag doen, tenzij het echt kleine zaken zijn die wat dichter bij elkaar liggen.Let ook op met openingsuren, zo is de eerste zaak maar open tot 15u30, de tweede tot 18u, maar wel gesloten tussen 12u-13u :)Veel plezier met de voorbereidingen!!