TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
9-6-2012
|
20-3-2012 8:53:29
Hoi Stefanie, Voor de muzikale omlijsting van onze vrijzinnige plechtigheid hebben wij gekozen voor het duo 'Tine & Marjolein'. Zij vragen 200 euro (of ietsje meer, ik weet het niet meer precies). Ik heb bij veel zangeressen en duo's de prijzen opgevraagd en zij zijn met kop en schouder een stuk goedkoper. Heb ook enkele mp3's doorgestuurd gekregen en ze klinken fantastisch. Je kan ze mailen via tinepiano@hotmail.com
|
|
sanderijn
|
20-3-2012 10:06:23
Hallo Stefanie, afhankelijk van het uur van jullie viering ben ik die dag eventueel nog vrij om jullie viering professioneel te komen opluisteren. Contacteer me gerust voor meer info via tantrijn@hotmail.com groetjes, Sanderijn
|
|
Vicky
18-6-2011
|
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
|
|
Patricia
|
20-3-2012 17:57:27
Wellicht kan ik jullie van dienst zijn? De prijs is 300 euro inclusief apparatuur en reiskostenvergoeding. Zie www.patriciafoort.nl voor meer informatie. Groeten, Patricia
|
|
Kris
|
20-3-2012 19:31:18
Hallo Stefanie, Ook de Wysiwyg Wedding Singers zouden van dienst kunnen zijn. Voordeel bij ons is onze flexibiliteit: je kan bij ons de groep zelf samenstellen. Een of meerdere zangers, een of meer instrumenten: het kan allemaal. Op deze site vind je info over ons, op www.wysiwygvzw.be vind je onze introductiebrochure. Contacteer ons gerust voor meer info. Succes met de (onverwachte) zoektocht! groetjes, Kris Steenackers
|
|
Ellen
|
26-3-2012 23:54:33
Hey Stefanie,
Ellen kan prachtig ballades zingen. Indien interesse, bel even via nummer op onze pagina, of stuur gerust een mailtje. Je kan links vinden van Youtube-filmpjes via onze pagina.
Groetjes en veel succes! Glenn Vermeire Manager ElleYana
|
|
Ann
|
30-3-2012 13:03:46
|
|
Stefanie
|
1-4-2012 19:00:54
Hoi hoi bruidjes!
Bedankt voor jullie reactie's. Intussen hebben we ook een duo gevonden en dat maakt me natuurlijk SUPERblij! Weer een stressfactor minder!
Groetjes en fijne zondag nog!
|
|
sarah
|
9-4-2012 13:18:40
Hallo,Neem zeker eens een kijkje op onze website! Live zangeres en gitarist (of keyboard) ... Mooi, intiem en romantisch... (Mail voor de prijzen op sarahbudts@gmail.com)
|
|
katia
|
22-5-2012 9:51:01
|
|
Natalia
|
3-6-2012 22:25:49
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|