Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

curlies

20-3-2012 9:10:17
Hoi allemaal

Hier nog 101 dagen op de teller... SPANNEND!!!

Ik wou graag even informeren bij jullie waar ik best curlies bestel.
Mijn kapper zei dat ik er best zelf voor kon zorgen, maar dat hij voor mijn haar echt curlies nodig heeft, geen pinnen, dat blijft bij mij niet goed genoeg zitten.

Maar hoewel ik goed ben in het surfen en zoeken, zie ik ondertussen door de bomen het bos niet meer.
Waar kan ik ze best bestellen (prijs/kwaliteit)?

Grtjs

Emy

Emy
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 873

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik20-3-2012 9:17:10

Hoi Emy,

Bij veritas verkopen ze Curlies, maar ik vind ze eerlijk gezegd iets te duur en dat voor maar één keer te dragen..
Bij claire's hebben ze normaal ook veel curlies, maar deze zijn niet altijd mooi afgewerkt vind ik..

Ik heb de mijne toen in de bruidswinkel gekocht, maar ik had er maar 5 nodig (hoeveel wil je er hebben)? Misschien met een zoektocht op google of eens vragen in de bruidswinkel?

Veel succes in ieder geval!
;-)

Filipa

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:18:33

Halloooo!

Bij mij nog 38 op de teller! Het gaat enorm rap nu!

Ik heb mijn curlies gehaald bij Claire's. Je hebt dat veel in grote steden en in winkelcentra! Ze hebben enorm veel keuze! Waarschijnlijk zo'n 15 verschillende curlie's, 10 verschillende kammen en 20 verschillende schuivertjes! en het is helemaal niet duur!
Als je ze op internet besteld moet je nog de verzendkosten er ook eens bijrekenen enzo!

Mijn kapster was er alleszins met heel veel lof over!!!

Vele groetjes en héél veel succes!

Ulrike

Ineke
31-3-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:22:49

Hoi Emy,

Ik heb ook lang naar mooie curlies gezocht, maar ik vond de prijzen vaak zo overdreven en vond niet altijd mijn zin. Ik wou er graag met een bloemetje ipv een parel of steentje, maar dat vond ik niet direct aan een betaalbare prijs.
Ik heb er dan de goedkoopste besteld die ik op internet kon vinden (3.99 euro voor 6 - bij "staartjes en strikjes"), daar het steentje uitgehaald en vervangen door kleine witte roosjes en witte bloemetjes die ik in de AVA had gekocht (2 euro).

Niet moeilijk en zo heb ik voor 10 euro twaalf mooie curlies!!

Groetjes,
Ineke

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:23:08

Heel erg bedankt, ik zal dan wel eens een keertje gaan kijken bij Claire's, ik denk dat er in Mechelen ook eentje is.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:23:40

heb er een 10-tal nodig denk ik, en inderdaad, je draagt ze maar 1x

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:25:17

Ik heb de mijne bij suitsyouwell.nl besteld, geen leveringskosten en niet te duur...

Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik20-3-2012 9:26:00

Iemand enig idee uit welke curlies de parel/het steentje gemakkelijk te verwijderen is? Ik heb namelijk zelf parels (bijpassend bij mijn juwelen) waar nu een oogje aan is gemaakt om ze met een schuivertje vast te steken, maar dit lijkt me niet ideaal. Daarom dacht ik nog goedkope curlies te kopen en dan zelf de parels erin te lijmen.

Groetjes, Katrien

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik20-3-2012 11:33:25

Ik heb ze online gekocht, bij hairfashionaccesoires, of hoe heet het daar, en ze zijn prachtig!

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik20-3-2012 20:40:17

Ik heb die van mij besteld op www.lemony.nu .
Ze werden aangetekend opgestuurd en ze zijn echt mooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...