TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Leontine
3-6-2011
|
20-3-2012 12:18:13
Ik heb ook een spraytan gehad voor mijn bruiloft. Ik ben een paar dagen op voorhand geweest, want ze had mij minimaal 2 dagen op voorhand geadviseerd. Het was zeer warm op onze dag, maar heb geen last van vlekken e.d. gehad. Ik zou alleen wel iets eerder gaan dan donderdag in jouw geval voor alle zekerheid. Persoonlijk zou ik zelfs voor dinsdag gaan (ik ben maandagavond gegaan en op vrijdag getrouwd).
|
|
Jessica
7-9-2012
|
20-3-2012 12:52:30
Hey,
Ik zit met dezelfde vraag. Ik vraag mij gewoon af of alles er dan ineens weer afgaat zonder vlekken op je lichaam?
|
|
Veerle
2-7-2011
|
20-3-2012 14:22:12
Hier een bruidje die grote van is van zonnebank... Waarom is dat geen optie? Vlekvrij gegarandeerd ;)
|
|
Leontine
3-6-2011
|
20-3-2012 14:32:59
Zonnebank was voor mij geen optie aangezien ik al witte strepen van een hemd op mijn schouders had staan en met zonnebank zou je dat verschil blijven zien, vandaar de spraytan die alles wel gelijkmatig heeft gekleurd.
Het eraf gaan gaat helaas niet mooi egaal. Wij zijn aansluitend ook op huwelijksreis gegaan en door goed scrubben en zonnen viel het niemand op (behalve ik, omdat ik wist waar ik naar moest kijken).
|
|
Veronique
24-8-2012
|
20-3-2012 15:14:55
Ik volg dit even... ben nogal een witje van huid en zou samen met de zussen ook spray tanning willen doen, maar heb hier ook al bruidjes gelezen bij wie het onder de oksels wel was afgegaan op haar kleedje (na veel dansen en zweten waarschijnlijk ) al weet ik niet hoeveel dagen op voorhand ze geweest is... Dus ik weet ook écht niet of ik het nu zou doen of niet...
|
|
Veronique
24-8-2012
|
20-3-2012 15:15:03
Ik volg dit even... ben nogal een witje van huid en zou samen met de zussen ook spray tanning willen doen, maar heb hier ook al bruidjes gelezen bij wie het onder de oksels wel was afgegaan op haar kleedje (na veel dansen en zweten waarschijnlijk ) al weet ik niet hoeveel dagen op voorhand ze geweest is... Dus ik weet ook écht niet of ik het nu zou doen of niet...
|
|
Silke
5-5-2012
|
20-3-2012 16:12:21
volg die ook even. Ben het redelijk hard aan het overwegen daar ik heel wit leek toen ik mijn kleedje ben gaan passen.
|
|
Jana
5-5-2012
|
20-3-2012 16:26:39
hey,
ik heb onlangs een proef gedaan en zeer tevreden! want ik ga twee dagen voor het huwelijk terug opnieuw gaan! Bij mij is het niet afgegaan, wij slape in witte lakens en er is niets op te zien! ik heb wel een paar plekken, maar dat is normaal bij mij omdat ik geen pigment op sommige plaatsen heb van mijn arm heb!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
20-3-2012 17:47:31
hey,
Hier nog eentje die dit topic wel interesseert.. Normaal ben ik van plan om het eerst eens uit te proberen, dit waarschijnlijk in mei voor de communie van mijn zoontje. Mocht het meevallen, dan ook voor ons huwelijk. Zonnebank is voor mij zeker geen optie gezien ze vorig jaar huidkanker bij mij hebben vastgesteld. Nu wel alles ok maar ik mag niet meer onder de zonnebank of bruinen in de zon.. Zoals Veronique het al aangeeft, heeft er hier inderdaad al eens een bruidje gepost dat het was afgegaan op haar bruidsjurk maar ook al enkelen die heel tevreden waren. Misschien ligt het een beetje aan de manier van aanbrengen??
Groetjes
|
|
cindy
22-9-2012
|
20-3-2012 18:25:05
hey,aangezien ik heel slecht bruin,vind ik dit ook wel intressant maar waar laat je dit dan doen?
|
|
lien
4-5-2013
|
20-3-2012 19:11:33
ik volg dit ook, aangezien ik ook een witte huid heb en van zonnebank alleen maar rood word (en daarna terug wit) en vol sproeten sta. Nu had ik nog een vraag: ik onthaar mijn benen met het mesje (dus niet met hars) en ik wilde mij de dag voor de trouw nog eens ontharen. Maar nu vroeg ik me af: gaat dan het bruin ook niet van mijn benen ????
|
|
Graciela
|
20-3-2012 20:46:11
|
|
stefanie
19-5-2012
|
21-3-2012 15:30:08
hey, volg dit ook verder op, iemand een idee van de kostprijs hiervan?
Groetjes
|
|
Lies
21-4-2012
|
21-3-2012 20:53:02
Ja hier is zonnebank voor mij ook geen optie omdat ik sinds mijn zwangeschap pigmentvlekken heb in mijn gezicht en dus zonnebank geen optie is. Ik kan wel mijn gezicht bedekken,..maar dat zou ook een wat gek gezicht zijn :) Ik heb het nu sinds maandagavond en het is nog steeds mooi bruin. Er is niets afgegaan op mijn kledij en het is nu lekker warm dus ik kan deze avond eens zien of er iets is afgegaan,... :)
|
|
Lies
21-4-2012
|
21-3-2012 20:53:53
Stefanie, ik heb 30euro betaald. Voor een zonnebank betaal je toch ook al snel 5euro voor een beurt,...
|
|
Graciela
|
22-3-2012 18:30:09
|
|
Tamara
|
29-3-2012 13:57:00
Beste Lies,
Ik wil je geruststellen wat de tanning betreft. Ik weet niet waar je je hebt laten tannen en wat het merk is dat zij gebruiken maar ikzelf gebruik het merk SunFX en dat is zéér goed.
Zoals je al zal weten zijn er een aantal zaken waar je vooraf rekening mee moet houden zoals scrubben en waxen etc. maar ikzelf doe de tanning meestal 2 dagen voordien. Dus als je zaterdag trouwt dan doe ik het donderdagavond, en vraag dan om pas de volgende ochtend te douchen.
De eerste uren zal het kleur inderdaad afgaan (proper op 30°C!) maar van zodra je gewassen bent mag het kleur niets meer afgeven. Ik kan je de garantie geven dat dat bij de SunFX tanning zeker niet zal gebeuren en dat is ook het laatste wat je wil op zo'n mooie dag... liever geen vlekken op dat mooie witte kleed!
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust of mail me "gezondbruin@telenet.be". Je kan ook alle informatie terugvinden op mijn website.
groetjes, tamara
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|