Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oldtimer regio Waasland

20-3-2012 11:47:53
We zijn op zoek naar een toffe oldtimer, maar het vervelende is dat we hem echt niet lang nodig hebben, hoogstens een uurtje of twee. Daarom vinden we het zo stom om de volle pot te betalen, echt goedkoop is het niet natuurlijk.

Kennen jullie iemand met zo'n auto, die die soms uitleent aan een faire prijs? Bedankt!

Ellen
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 481

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik20-3-2012 16:15:50

Er zijn in België oldtimer clubs, vraag me geen namen, maar via internet vind je die wel. Gewoon eens vragen wie zin heeft om een uurtje of twee met jullie rond te rijden voor een kleine vergoeding, de meeste rijden zo graag met hun oldtimer dat ik mij niet voor kan stellen dat je niemand zou vinden die dat wil doen.
Ik was vroeger begeleidster op een kamp voor volwassenen met een mentale handicap, en elk jaar vroegen we aan zo'n oldtimer club om af te komen omdat onze mensen daar zo graag mee meereden en daar kwam altijd veel volk op af. Er werd zelfs spontaan gereageerd op een bord langs de weg met 'wie heeft een oldtimer en wil even met onze groep een toertje doen'. Voor zover ik mij herinner deden de meeste dat gratis, of toch zeker heel goedkoop, want t was wel allemaal low budget. Dat was natuurlijk wel voor een speciale doelgroep die anders weinig kansen krijgt.
Maar het is natuurlijk weer typisch dat er bedrijven zijn die old timers aanbieden voor een trouw en er dan stukken van mensen voor vragen. Ik heb zo al door dat alles waar het woord huwelijk aan vastplakt plots heel duur moet zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...