Terug naar overzicht
Er zijn in België oldtimer clubs, vraag me geen namen, maar via internet vind je die wel. Gewoon eens vragen wie zin heeft om een uurtje of twee met jullie rond te rijden voor een kleine vergoeding, de meeste rijden zo graag met hun oldtimer dat ik mij niet voor kan stellen dat je niemand zou vinden die dat wil doen.Ik was vroeger begeleidster op een kamp voor volwassenen met een mentale handicap, en elk jaar vroegen we aan zo'n oldtimer club om af te komen omdat onze mensen daar zo graag mee meereden en daar kwam altijd veel volk op af. Er werd zelfs spontaan gereageerd op een bord langs de weg met 'wie heeft een oldtimer en wil even met onze groep een toertje doen'. Voor zover ik mij herinner deden de meeste dat gratis, of toch zeker heel goedkoop, want t was wel allemaal low budget. Dat was natuurlijk wel voor een speciale doelgroep die anders weinig kansen krijgt.Maar het is natuurlijk weer typisch dat er bedrijven zijn die old timers aanbieden voor een trouw en er dan stukken van mensen voor vragen. Ik heb zo al door dat alles waar het woord huwelijk aan vastplakt plots heel duur moet zijn.