Terug naar overzicht
ik zal er voozien ,aangezien de jongste nog in de kleuterklas, zullen ze wss wel eens tot aan het gemeentehuis komenvoor de 2 andere (4de lj en 2de lj) zal ik er ook voorzien, maar als ze niet komen kunnen we ze zelf nog opeten
Zit met dezelfde vraag. Alleen trouwen wij WEL op een zaterdag, maar enkel voor de wet. Kunnen wij dan best hiervoor iets voorzien? En hoeveel dan? Enkel voor de vrienden?
Het hangt er een beetje vanaf hoeveel kindjes jullie in de familie hebben. Als deze nog niet schoolplichtig zijn, zou ik toch iets voorzien. Het is spijtig als ze er zijn en je niets kan geven. Of voorzie belleblaasjes of zo, dat is nooit verloren en kost geen stukken van mensen.
Hoi,wij trouwen op een zaterdag.Wij zitten in een sportclub en als er wordt getrouwd, of het nu kerk is of gemeentehuis, ik ga altijd met mijn zonen een (klein) bloemeke afgeven.De hoeveelheid vond ik ook moeilijk, ik heb op basis van mijn gastenlijst gekeken wie er kids heeft, en of ze zouden kunnen komen.Maar heb heel ruim gekocht, is ook een bruikbaar ding, dus beeter teveel als te weinig!
Er zijn 6 kindjes in onze familie onder de 14 jaar. Ze gaan allemaal naar school al. Mijn Zoontje is dan juist 1 jaar dus hij heeft nog geen klasje :s Misschien toch een 20 tal zakjes voorzien? Kan ze s avonds ook aan de kindjes geven !
Wel, ik wou ook iets voorzien...nu niet speciaal voor kindjes, maar eerder voor de mensen waarvan ik weet dat ze komen 'zien', maar niet uitgenodigd zijn 's avonds...Ook iets van een snoepje of zo...is altijd leuk :-).Maar wat...en in welke hoeveelheid...weet ik nog niet...:-)groetjes
Wij trouwen ook op een vrijdag, en hadden eigenlijk alleen voor de kindjes een zakje snoep voorzien maar nu weet ik niet als mijn dochter haar klas naar de waterburcht komt. Wij trouwen alleen voor de wet en pas om 15.30 dan is de school al gedaan. Ga het eens bespreken met de juf.
Hoi,ik zou inderdaad ook een paar zakjes voorzien, je weet nooit of er toch nog kindjes komen... En als de zakjes niet weg raken, geef ze dan mee aan mensen van wie je weet dat ze kindjes hebben?
Wij zijn op een zaterdag getrouwd, ook alleen voor de wet, en we hadden zakjes voorzien voor de kindjes. Wij hadden als bedankjes voor het avondfeest gepersonaliseerde m&m's, en hebben dezelfde zakjes gebruikt voor de kindjes aan het gemeentehuis. Wij hadden voor de aantallen zo'n beetje rondgehoord in de omgeving wie er zou komen, en hebben daar dan een aantal zakjes bijgedaan. Ik zou zeker in de vriendenkring en bij de familie eens rondhoren of ze van plan zijn om naar het gemeentehuis te komen met de kindjes. Als er maar weinig kinderen zouden opdagen, is het zonde om pakweg 20 flesjes bellenblaas of zakje snoep te voorzien. Natuurlijk, snoep kan je zelf opeten, en als je zelf kinderen hebt is de bellenblaas ook niet verloren, maar toch.
wij trouwen ook enkel voor de wet, zelf zijn er in de familie nog maar 4 kindjes en die zijn te jong voor snoep. we gaan niks extras voorzien eigenlijk
hey,wij trouwen ook op een vrijdag en wij voorzien ook iets voor aan het gemeentehuis moesten er toch komen kijken hebben we voor zekerheid iets bijgrtjs vanessa
Hey,Wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk op een vrijdag.Wij hebben iets voorzien voor de kindjes die dan eventueel komen.Als er overschot is zullen we dit wel geven aan de kindjes die nog naar het avondfeest komen.groetjes,