Terug naar overzicht
hallo nancywij wonen al een paar jaar samen en mijn ventje gaat hem gewoon bij ons thuis klaarmaken en gaat dan naar de zaal waar de suite gaat verzamelen(zijn ouders,broer ,zus een paar nonkels en tantes mijn broer en mijn petekindje)( mijn broer en zijn zus zijn de getuigen) en dan komen ze samen naar mij( juist mijn ouders gaan bij mij zijn )met een londonbus om een glas te drinken en naar het gemeentehuis en de kerk te gaan we hebben geen kinderen maar heb al gezien dat de kindjes meekomen met de papa maar evengoed bij de mama alles kan als je je er maar goed bij voelt je hebt nog wat tijd om erover na te denkengroetjes cindy
bij ons komt iedereen van de suite naar mijn ouders hun thuis waar mijn verloofde mij komt ophalen. Mijn oma woont zo'n 60 kilometer verderop en zij blijft slapen. De andere oma wordt opgehaald 's morgens door een van de fotografen (vriend van de familie). Mijn ouders zijn uiteraard thuis, mijn broer woont op wandelafstand van men ouders. Mijn verloofde zijn ouders, oma, broer (met vriendin), getuigen (met partner) komen 's morgens naar ons thuis waar ze samen met men verloofde de bus nemen om mij te komen oppikken bij mijn ouders.
Hey Nancy,Wij wonen samen en gaan ook gewoon samen slapen de nacht voor het huwelijk.Waarschijnlijk ben ik ook 1 brok zenuwen de avond voordien en dan is mijn liefje de enige die mij wat kan kalmeren :-) op zo een moment!Ik ben ook bezig aan zo een boekje '101 redenen waarom ik van je hou' en dat ga ik ook afgeven de avond voor de grote dag :-).De ochtend nadien vertrek ik met mijn getuige naar de kapper en tegen dat we terug zijn (is wel even rijden, dus is wel een paar uur later...) zal mijn verloofde naar het appartement van mijn getuige en haar partner gaan. De mannen zullen wsl nog wat 'gamen' om te ontstressen :-) en hij gaat zich daar klaarmaken.Dus mijn getuige is bij mij om mij te helpen klaarmaken en mijn groot bruidsmeisje zal ook nog langskomen. Als mijn toekomstige mij komt ophalen, zullen enkel wij 2 er dus zijn, mijn getuige en haar partner, groot bruidsmeisje en partner en de fotografen.Met de rest van de suite spreken we af aan het gemeentehuis. Wij wonen vlak aan het station en op een gewone werkdag (we trouwen op vrijdag) is het hier nogal moeilijk parkeren, dus met de ganse suite hier afspreken is nogal onpraktisch...groetjes!
Hey NancyIk zit ook met die vraag. We wonen al 11 jaar samen hebben 2 kindjes... ik denk ook dat we gewoon de avond voordien samen zullen slapen. Het kan zijn dat hij zich bij zijn moeder gaat omkleden en dan met de kindjes me komt ophalen. Ik zou het wel tof vinden als onze kindjes mee met hem naar onze voordeur lopen om me op te pikken.Maar het kan ook zijn dat hij zich gewoon thuis klaarmaakt, bij een man duurt dat allemaal minder lang he :) en dat hij dan even in een andere kamer wacht tot ik klaar ben. Moeten we nog eens over nadenken.
wij wonen samen, gaan samen slapen. om 11uur komt de suite toe : ouders, grootouders, zussen (= getuiges), bruidskindjes en hun ouders. mijn vriend is dan al naar een bevriend koppel waar hij wordt opgehaald door de ceremoniemeester met het bruidsboeket en videograaf gaat er ook naartoe. hij komt mij dan ophalen :)
Hoi,wij wonen ook samen en zullen de nacht voor de trouw samen slapen.'s Morgens rijd ik naar ons thuis (ouderlijk huis) om me daar klaar te maken, m'n verloofde komt mij daar ophalen (samen met zijn kant van de familie: ouders, broer, zus,...) en dan gaan wij eerst de foto's maken.Meters, peters en grootouders heb ik rond 12.30u uitgenodigd, zodat we nog wat foto's kunnen maken en een hapje kunnen eten, vooraleer we naar gemeentehuis en kerk gaan.Lijkt me ook wel tof dat je kindjes dan samen met je aanstaande bij aan de deur staan: de verbazende gezichten: mama in een prinsessenjurk... Groetjes
Merci dames,ik kan er inderdaad nog wel even over nadenken maar plan graag alles goed vantevoren.Denk dat het inderdaad wel leuk is als men 3 ventjes tesamen voor de deur staan. Ga aan de vrouw van mijn toekomstige zijn getuige wel vragen of ze onze kindjes mee aankleed en zorgt dat ze er tip top in orde uitzien Groetjes