Terug naar overzicht
www.asos.com
Vente-exclusieve.com
Www.bonprix.be Koop ik heel veel dingen op en ben zeer tevreden
Ik bestel soms ook wel GUESS online...komt dan van Italië en meestal na 3 dagen al geleverd :-) maar je moet wel beetje uw maat kennen in dat merk, zo ben je zeker dat je de juiste maat kiest op de website.groetjes!
welikefashion.comshoemixx.nlkleertjes.com en kinderkledingtekoop.nl voor kindjeszara en mexx hebben ook online shopsoutlet-avenue.besnapstoredress for less
Ik draag graag kleren van desigual en bestel die ook wel eens online (als maat niet in winkel te vinden is). En esprit natuurlijk.
Amaai, sommigen kopen precies veel online, ik heb het vorige week voor de 1ste keer geprobeerd en heb gekocht bij esprit; ben nu op mijn pakje aan het wachten en vind het toch wel spannend ze;groetjes
www.lightinthebox.com , daar heb ik eergisteren de bedankjes gekocht.ik hoop dat ze toekomen, maar ik doe veel online-shopping en tot nu toe nog geen slechte ervaringen mee gehad (hout vasthouden of hoe zeggen ze dat :))
@ Silke: via welke website koop je Desigual?? :-) en zijn het dan de prijzen zoals hier in de winkels of eerder de Spaanse prijzen (die veeeeel goedkoper zijn dan hier!!)groetjes
Bonprix.be is echt super!! Heb er al vaak dingen gekocht en m'n verlanglijstje is nog laaaaang :-)Mooie kledij en echt héél schappelijk van prijs, een aanraderGroetjes
Over Bonprix... Is dat nog een beetje degelijke kwaliteit?