Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar juwelen en tiara

20-3-2012 22:28:12
Hey bruidjes,
nog 114 dagen te gaan en ben over enkele details aan het nadenken, onder andere juwelen en een tiara. Liefst had ik dit natuurlijk op een zo 'economisch vriendelijke' manier gedaan, aangezien het hele kostenplaatje al wel optelt.
Heeft iemand ervaring met websites als lightinthebox.com en lemony.nu? Ik ben namelijk heel gevoelig aan nikkel en zo'n dingen, dus moet toch wat oppassen wat ik in mijn oren steek...

Alvast bedankt en nog veel voorbereidingsplezier!

Grit
13-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1155

An
18-8-2012
 Meld misbruik20-3-2012 23:16:49

Hey Grit,

over lightinthebox lees je op het internet redelijk veel negatieve ervaringen.
Over Lemony wel altijd positief.
Ik zelf was ook op zoek naar 'economisch vriendelijke' oplossingen.
enkele dagen geleden had ik een post met een link in waar je veel goedkope spulletjes kan terug vinden:
onderaan staat een link naar een ebay verkoper, met veel leuke spulletjes
tiara, juwelen, ...
Ps ik hoop dat je er iets aan hebt.
groetjes
An

Miranda
1-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 8:26:46

Hey

Ik heb alles bij lemony besteld en ben er heel erg tevreden over. En met een geweldige zorg thuis geleverd!!! Dit had ik zelf niet zo verwacht, maar blijkbaar hebben ze daar heel erg veel respect voor de dingen die je besteld. De dingen die ikzelf besteld heb stond overal levertijd tussen de 2 en 3 weken bij, en dit terwijl ik alles hier na 4 dagen al aangekregen had. Dus snel zijn ze ook.

En mijn getuige had een juweeltje besteld van hun, zij heeft dadelijk na haar bestelling een mail gekregen dat ze deze niet meer in voorraad hadden en ze dus iets langer moest wachten dan de vermelde levertijd. Dit juweel moest dus nabesteld worden bij de lemony hun leverancier. En toen het daar was heeft ze ook nog een mail gekregen dat haar bestelling onderweg was.

Ik vind dit heel erg positief, andere sites laten je helemaal niets weten en dan zit je thuis te wachten als het nog gaat komen of niet.

Groetjes Miranda

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-3-2012 9:56:36

Je kan ook eens kijken op de website van tohaveandtohold

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 11:33:12

kijk anders eens hier op
http://www.francisvanluijk.nl/infusions/twb_shopping_ca...

Tina
23-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 11:36:25

Ik heb 2 jaar geleden een tiara gekocht bij Claires in Leuven (zullen ze ook wel in andere steden hebben). Die kostte ca. 14 € en ik ga die nu ook dragen op mijn trouw :)

stephanie
13-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 12:37:32

hallo,
wij trouwen op dezelfde dag!!!
ik heb mijn juweeltjes en tiara gehaald bij lemony. ben ik echt wel content van. super gewoon!!!

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik21-3-2012 20:36:50

bij victoria hebben ze mooie juweeltjes...

Grit
13-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 23:27:19

Ondertussen is het probleem van de juwelen mogelijk al opgelost. 'k Was er daarstraks met mijn oma even over aan het praten en zij kwam met het idee dat ik eens in haar juwelenkistje mocht neuzen... Die kans laten we natuurlijk niet liggen.
Dan rest me nu alleen nog de tiara. Alvast bedankt voor alle leuke tips, ben druk bezig om alle ideetjes eens te overlopen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...