Terug naar overzicht
Mijn zus had destijds een klok gekocht voor onze ouders en de schoonouders. Voor de getuigen een mooie grote fotokader. Een fotokader met kinderfoto's van jullie beiden en foto's van de ouders en het hele gezin doet het meestal ook goed :-)
onze ouders weten dat ze de avond zelf geen bedanking krijgen, maar wel nadien.ze mogen dan elk een foto kiezen van ons huwelijk en we laten die dan uitvergroten op canvas.
Ik heb alleen nog mijn mama, mijn ventje alleen zijn papa.Foto's doen het zeker goed, maar zowiezo gaan zij foto's van onze trouw krijgen.Mijn mama heeft onlangs een pandora-armbandje gekregen,nu wilt ze altijd zilveren bedeltjes omdat ze gouden te duur vindt.Ik heb voor haar een zilverenbedeltje gekocht met in het goud "MUM" op.Daar ga ik een kaartje met een persoonlijke tekst in schrijven met eventueel anecdotes en waarom ik haar dankbaar ben.Is geen groot cadeau, maar wel 1tje uit mijn hart.Voor de schoonpapa weet ik het ook nog ni ...
heyik ben eigenlijk op zoek naar een klein beeldje van een koppeltje, iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden? alvast bedankt
wij geven een "kunstwerkje", bestaande uit foto's van ons als baby, kind, en nu.Mijn nicht haar vriend is kunstenaar, en stelde dit voor.vond het wel een leuk idee