Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

21-3-2012 7:32:36
hallo,

pff al enige tijd aan het nadenken voor een cadeau voor de ouders maar totaal geen idee?
Alle tips zijn welkom!

lotte
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 677

Peter
14-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 8:43:09

Mijn zus had destijds een klok gekocht voor onze ouders en de schoonouders. Voor de getuigen een mooie grote fotokader. Een fotokader met kinderfoto's van jullie beiden en foto's van de ouders en het hele gezin doet het meestal ook goed :-)

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:59:27

onze ouders weten dat ze de avond zelf geen bedanking krijgen, maar wel nadien.ze mogen dan elk een foto kiezen van ons huwelijk en we laten die dan uitvergroten op canvas.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik21-3-2012 18:00:18

Ik heb alleen nog mijn mama, mijn ventje alleen zijn papa.
Foto's doen het zeker goed, maar zowiezo gaan zij foto's van onze trouw krijgen.

Mijn mama heeft onlangs een pandora-armbandje gekregen,
nu wilt ze altijd zilveren bedeltjes omdat ze gouden te duur vindt.

Ik heb voor haar een zilverenbedeltje gekocht met in het goud "MUM" op.
Daar ga ik een kaartje met een persoonlijke tekst in schrijven met eventueel anecdotes en waarom ik haar dankbaar ben.

Is geen groot cadeau, maar wel 1tje uit mijn hart.

Voor de schoonpapa weet ik het ook nog ni ...

delphine
7-7-2012
 Meld misbruik21-3-2012 20:22:42

hey

ik ben eigenlijk op zoek naar een klein beeldje van een koppeltje, iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden?

alvast bedankt

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 7:21:17

wij geven een "kunstwerkje", bestaande uit foto's van ons als baby, kind, en nu.
Mijn nicht haar vriend is kunstenaar, en stelde dit voor.
vond het wel een leuk idee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...