Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78188
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Terug naar overzicht
|
Meer delen
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Gewéldige week! Lingerie, uitnodigingen, ringen? CHECK!
21-3-2012 9:15:04
Amai het gaat ineens vooruit! Na 2 maand zoeken hebben we gisterenavond onze ringen gevonden bij Fede di Oro. Inderdaad zo zwaar de moeite zoals hier op het forum beweerd wordt. Eigenlijk als het even kan moet je er direct eens gaan kijken. Bij de juwelier zaten de ringen die ik mooi vond allemaal al rond de 1100 euro voor mijn ring alleen (Ines B) en nu hebben we ringen gevonden voor 960 euro voor de twee samen en ze zijn echt geweldig. Ze hebben een golving, waardoor ze eigenlijk in elkaar passen als je ze op elkaar legt. Heel subtiel, maar heel mooi.
We hadden gisteren dus de laatste afspraak om 21u45 bij Fede di Oro. We werden erg vriendelijk ontvangen en we kregen alle tijd om alle ringen te bekijken en onze keuzes apart te zetten. Om kwart na 11 stonden we terug buiten. Met nog minder dan 2 maanden te gaan, kreeg ik echt al schrik dat het niet meer zou lukken, maar ze verzekerden ons dat de ringen tegen eind april/begin mei klaar zouden zijn.
Ik kan hen echt aan iedereen aanbevelen.
Dit weekend hebben we ook onze uitnodigingen verstuurd en nu beginnen de bevestigingen binnen te sijpelen. De uitnodigingen zijn echt heel goed gelukt (eigen ontwerp) en we krijgen er super leuke reacties op.
Ook dit weekend met mijn grote bruidsmeisjes/getuige terug naar de bruidswinkel (Cermo) getrokken voor lingerie. Ik heb een gewoon strapless kleed en zocht dus naar een corsetje met lage sluiting. Jammere was dat ze niet zoveel keuze meer hadden. Al de corsetjes die ze nog hadden liggen pasten niet 100%. Ik heb nogal een smalle taille en daardoor kreeg ik er niet veel steun van. De verkoopster zei dat ik dan toch beter voor een strapless bh zou gaan omdat ze anders een corset zouden moeten verstellen om het echt goed te laten passen en dat vond ik dan toch ook weer wat te zot om er 130 euro aan uit te geven en er dan nog eens in te laten knippen. Bon, daarna nog even in Turnhout verdergewinkeld en voila in de Etam de perfecte strapless bh gevonden die supercomfortabel zit.
Amai ben echt supercontent nu :).
An
18-5-2012
Meld misbruik
Reacties:
0
| Gelezen:
606
Voeg een reactie toe:
Your browser doesn't support frames.
Wij herinneren u eraan dat de
gebruiksvoorwaarden
van deze website van toepassing zijn!
Uittreksel uit onze gebruiksvoorwaarden: ...Het forum en berichtensysteem mogen enkel gebruikt worden door consumenten om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website d.m.v. een abonnement mogen de website of berichtensysteem gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker, waarbij het geleverde antwoord relevant is op de gestelde vraag. Handelaars die geen betalend abonnement hebben en die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht... ...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Huwelijksfotografie | Tom Van Langenhove
Nieuws
Het huwelijk is een grote sprong
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.
lees verder ...