Terug naar overzicht
Ik zit een beetje in de knoop wat betreft de formulering van namen. Op de huwelijksuitnodiging staan onze ouders vermeld. Maar hoe doe je dat? Fictieve namen: Mama De Vrouw en Papa De Man. Wordt het dan:
Familie De Man – De Vrouw (mijn schoonzus woont niet meer thuis, dus minder gepast)
Heer en Mevrouw Papa De Man - De Vrouw (klinkt wel heel formeel)
Mama en Papa De Man – De Vrouw (wordt dit gedaan zo?)
Papa en Mama De Man – De Vrouw
Of nog anders?
Alvast bedankt!
Wij doen: Dhr. en mevr. De Man - De VrouwEn als er nog kinderen bij zijn:Dhr. en mevr. De Man - De Vrouwen kindje (of: kindje 1 en kindje 2)
Wij hebben: De heer en mevrouw (achternaam mijn papa) - (achternaam mijn mama) en dan daarnaast De heer en mevrouw (achternaam schoonpapa) - (achternaam schoonmama) en dan daaronder: kondigen met grote vreugde aan dat hun kinderen Nathalie & Christiaan (wij dus) op zaterdag 23 juni 2012 om ...... in het Stadhuis te ...... in het huwelijk zullen treden. Nadien volgt de tekst voor onze huwelijksviering met receptie en avondfeest.Liefs,Nathalie
Oh, je bedoelde niet de formulering op de uitnodiging zelf maar de adressering van de enveloppen. Wij gaan ook gewoon "De heer en mevrouw (achternaam man) - (achternaam vrouw)" doen.Liefs,Nathalie
tips voor beide zijn welkom :) zowel voor op de uitnodiging zelf, als voor op de envelop
Ik heb het enkele dagen geleden ook gevraag op het forum en voor onze ouders op de uitnodiging zetten we:Dhr. Jan en Mevr. Mieke Janssens - Peeters (ook fictieve namen ;) )ik vond dat dit zo'n beetje tussen heel formeel en té los was :)
Hallo, Bij ons staan ze aan de linkerzijde van de uitnodiging.Ouders van de bruidWim G. en Inge V.d.B.Ouders van de bruidegomEric V.d.E. en Myriam A.