Terug naar overzicht
heel leuke opdacht aja ivm rooksignalen als je taart aanbrand kun je vollop met je handdoek rooksignalen maken
Woeha, zo leuk! Ik zou er mij ook wel mee amuseren. Heb de indruk dat mijn vriendinnen ook druk bezig zijn. Ze hebben een beetje moeilijk om een datum te vinden waarop iedereen kan denk ik, maar weet nu al dat het super wordt :). Geniet ervan!
Haha, Tima, zal ik onthouden... al heb ik momenteel geen oven :p Ik dacht al om eventueel een liefdesbriefje van een ex in de fik te steken aangezien dat allemaal verleden tijd is en mijn toekomst enkel om hem draait? (Heb op zolder een doos vol brieven en kaarten uit 't middelbaar :p, mijn lief lacht me altijd uit met mijn 'herinneringendoos')An, hier heeft 't ook wat voeten in de aarde gehad om iedereen samen te krijgen. Het is wel leuk om te weten dat iedereen er mee bezig is, speciaal voor jouw dagje ;)
das een tof idee ivm die liefdesbrief! zeker doen!
ja leuk van die liefdes brieven in dien je niet kan scheiden ervan kun je zo van die gekleurde rookbommetjes halen geeft ws nog een mooi effect op de foto's