Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mailtje vrijgezellen!

21-3-2012 13:59:48
Gisterenavond nietsvermoedend mijn mailbox geopend en daar zat een mail in van één van mijn beste vriendinnen i.v.m. mijn vrijgezellen. Ik krijg vanaf vandaag de taak om een maand lang allerlei opdrachten uit te voeren. De opdrachten zijn gebaseerd op de 'Liefde is'-prenten. Bv. "Liefde is... hem een lekkere taart bakken" (ook al weten ze dat we de keuken aan't verbouwen zijn :p). Hier moet ik dan een foto van nemen zonder dat hij iets doorheeft van mijn taak en naar m'n vriendinnen sturen... En ik mag alles vrij interpreteren en zo creatief mogelijk in beeld brengen. Mijn koppeke is al aan't gaan, ik vind het nu al superleuk!!
En iedereen gniffelt maar bij z'n gsm of tegen elkaar, ik word echt paranoïa van dat hele gedoe, ik weet ook al dat mijn vriend er ergens bij betrokken is! Hihihi!

Als jullie nog tips hebben voor bepaalde opdrachten (bv. een rooksignaal met speciale betekenis sturen, hem een medaille opspelden, je dagcreme delen, ...) Ik hoor het graag ;)

Sarah
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 815

tima
8-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 14:33:12

heel leuke opdacht
aja ivm rooksignalen als je taart aanbrand kun je vollop met je handdoek rooksignalen maken

An
18-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 14:47:49

Woeha, zo leuk! Ik zou er mij ook wel mee amuseren. Heb de indruk dat mijn vriendinnen ook druk bezig zijn. Ze hebben een beetje moeilijk om een datum te vinden waarop iedereen kan denk ik, maar weet nu al dat het super wordt :). Geniet ervan!

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 15:05:08

Haha, Tima, zal ik onthouden... al heb ik momenteel geen oven :p Ik dacht al om eventueel een liefdesbriefje van een ex in de fik te steken aangezien dat allemaal verleden tijd is en mijn toekomst enkel om hem draait? (Heb op zolder een doos vol brieven en kaarten uit 't middelbaar :p, mijn lief lacht me altijd uit met mijn 'herinneringendoos')

An, hier heeft 't ook wat voeten in de aarde gehad om iedereen samen te krijgen. Het is wel leuk om te weten dat iedereen er mee bezig is, speciaal voor jouw dagje ;)

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:39:37

das een tof idee ivm die liefdesbrief! zeker doen!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 21:55:15

ja leuk van die liefdes brieven in dien je niet kan scheiden ervan kun je zo van die gekleurde rookbommetjes halen geeft ws nog een mooi effect op de foto's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...