TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debbie
4-5-2013
|
21-3-2012 16:18:27
Toeval, daar ga ik zaterdag eens een kijkje nemen :)
|
|
Julie
22-9-2012
|
21-3-2012 17:36:18
Hey,
Ik ben daar eind februari geweest, ook met doel iets te vinden voor burgerlijk huwelijk.. Ze hebben daar mooie kleedjes en pakjes in alle maten (ze hangen per maat, best handig, alleen tailleren ze heel klein, moet er een maatje bijtellen) De prijs is meestal rond de 250 euro dacht ik.. De kleedjes zijn allemaal van hoge kwaliteit en stijlvol, en ook al heb ik er toen mn gedacht niet gevonden, tis wel leuk om te gaan zien! 'k zou wel niet te lang wachten, toen ik ging was er net een nieuwe lading kleedjes toegekomen... Erna was ik naar Anne-Sophie Smartshopping geweest in St Martenslatem, ook outlet, vond ik persoonlijk een stuk minder ( zijn meer kleedjes voor een galabal of zo, maar minder degelijke merken...) Ik heb uiteindelijk een pittig wit kleedje van Pauline B gekocht met accesoires van Liu Jo , in de Kinderkorf-boetiek te Avelgem :-) Was helemaal verkocht ;-)
In elk geval veel plezier met je zoektocht! Groetjes!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
21-3-2012 17:37:23
Julie
Zijn er veel trouwjurken in la sposa outlet?
Merci
|
|
Patricia
2-6-2012
|
21-3-2012 18:55:55
Hey Rebecca,
Een kleine knipoog naar ons beide toe ... in trouw voor de wet op 2 april ... het komt er heel snel aan hé :-D En mijn lieve schat is van Roeselare, La Sposa ben ikzelf niet binnengeweest maar heb er wel via "onze" dochter veel goeds van gehoord. Meer kan ik je niet meegeven. Ik zou zeggen, spring er eens binnen en maak er een leuke uitstap van.
Nog het beste voor de laatste voorbereidingen voor het wettelijke huwelijk!
Vele zonnige (in en naast ons hartje) groetjes,
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
21-3-2012 20:29:00
Bedankt allemaal voor jullie info. Ik ga zaterdagnamiddag eens langs en laat weten hoe het gegaan is! @Patricia: het kort snel in hé nu! Totaal onverwacht heb ik toch kleine zenuwpjes - ik kijk er naar uit en duim voor een stralende lentezon. Jij ook nog veel voorbereidingsplezier
|
|
Debbie
4-5-2013
|
21-3-2012 20:45:43
rebecca , tot zaterdag mss ;)!
|
|
Julie
22-9-2012
|
21-3-2012 21:01:54
@ debbie, ja hoor, toch wel! met een beetje geluk kan je daar echt wel een droomjurk vinden denk ik ;-) ik heb niet meer echt goed durven kijken in de trouwjurken, alhoewel er echt wel mooie tussen zaten voor een fantastische prijs (350-550 euro zoiets) . Ik had mn trouwjurk voor mn kerkelijk huwelijk toen al gekocht (bij Linx) en ik ben nogal een twijfelaar ;-) 'k had een beetje schrik een even leuk of leuker kleed te vinden...
Amuseer jullie en goe kiezen é!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
21-3-2012 21:48:53
mijn oma had voorgesteld om eens te gaan kijken en ook al ist nog veel te vroeg, ik kan geen nee zeggen daarop. hopelijk koop ik nog niets :) want ik ben nogal impulsief :)
|
|
Julie
22-9-2012
|
21-3-2012 22:20:32
:-) ik heb ook een beetje snel beslist eigenlijk, ben blij met mn kleed é, maar k heb maar 1 winkel gedaan (achteraf wel getwijfeld daardoor...) en nu mag ik nooit nog elders trouwkleedjes gaan passen!! Ik heb er veel tijd mee gespaard maar vind het toch ook een tikkeltje jammer, dat is zo'n leuk gevoel, in zo'n 'verwenwinkel' precies, je wordt geholpen in je kleed, er staan mensen klaar met allerhande accessoires, je familie zit in een comfortabel zeteltje en roepen oooh en aaah, it's all about you en voor een keer mag het helemaal ;-) nja, bij een outlet mag je natuurlijk niet te lang twijfelen of 't is weg, maar om de 6 maand of zoiets (best eens navragen) komen er daar nieuwe kleedjes toe, dus je hebt een paar kansen é gezien je datum ;-)!
|
|
Annelies
4-8-2012
|
22-3-2012 9:42:25
Ik ken la Sposa in roeselare, maar La sposa outlet? is dit dan in dezelfde winkel met die hekkens voor de parking?
Mijn zus moet ook nog op zoek naar een suitekleed, we zouden daar ook eens een kijkje kunnen nemen dan.
|
|
lieselot
7-9-2012
|
25-3-2012 0:39:23
Ik heb zelf mijn jurk in de La Sposa outlet store gehaald en ben super tevreden! Voor een laag prijsje heb ik een prachtjurk kunnen kopen. Enkele weken voor het huwelijk mag ik gewoon met mijn jurk naar de La Sposa gaan in Roeselare om ze perfect te laten opstrijken! Ik ben superblij dat ik dit gedaan heb, de rest van het budget dat hiervoor voorzien was, kunnen we nu investeren in andere zaken :-). Zeker doen!
|
|
Vicky
8-6-2013
|
2-4-2012 8:35:58
Hey Debbie en Rebecca,
hoe is het nu geweest in La Sposa Outlet?
Groetjes, Kiki*
|
|
Debbie
4-5-2013
|
2-4-2012 8:53:04
Hallo Vicky!
Goed hoor, heb een 5tal jurken eens geprobeerd.
Zo wist ik eens waarmee ik stond en waarmee niet.
Ik heb ook mijn droomjurk aangehad voor €500!
Ben nog steeds aant twijfelen om hem niet te halen, maar het is nog zo lang tot onze trouw dusja :)
Groetjes
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-4-2012 9:08:39
Hey Vicky! Ondanks de GPS was het voor mijn zus en mezelf toch even zoeken. De winkel valt van buiten niet zo hard op. De zoektocht naar het suitekleedje zelf was gauw beklonken. Ik was heel blij om er ook voldoende keuze in mijn maat (42-44) te vinden. Ik heb verschillende modelletjes van Ugo Zaldi en Linea Raffaelli gepast en bij het zesde kleedje was het raak. Een mooi rood strapless kleedje van LR tot aan de knie. Van aan één schouder start een rode kanten band die langs mijn nek gaat en achteraan eindigt in een rode lange smalle “sjaal”. Ik ben dus heel blij. De prijzen vielen ook allemaal mee: voor suitekledij in mijn maat heb ik gezien tussen 180 en 270 EUR. Echte koopjes dus voor een kleedje voor het wettelijk huwelijk. Ik vond de verkoopster heel vriendelijk. Helemaal niet opdringerig, voldoende behulpzaam en eerlijk over hoe je staat met een bepaald kleedje. Ik vind het dus een echte aanrader! Groetjes Rebecca
|
|
Julie
22-9-2012
|
2-4-2012 13:07:38
Leuk leuk ;-) klinkt alvast zeer mooi rebecca!
|
|
Mieke
9-7-2011
|
17-7-2012 8:46:02
Ik zoek suite jurk iets met lange mouwen moet ook speciaal zijn en lang als kan in oost-vlaanderen want mijn zoon trouwt volgende maand en ben invaliede ook prijs bewust aub mag tweedehands maar 1 x gedragen dan he Met dank
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|