Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aagggrrr....stomme bpost!!!

21-3-2012 16:49:47
3 weken geleden ging ik normaal een pakje aankrijgen van mijn drukker ( Cartarosa ) Deze is echter nooit niet aangekomen , ook al was het volgens hen uitgereikt. 82 euro weggegooid. Klacht neer gelegd maar dat helpt niets bij de post. Pakje spoorloos. Nu vandaag zou er een pakket van het feestviltje moeten aankomen en weeral het Zelfde liedje, niet aangekomen maar wel uitgereikt. Nog speciaal op de middag thuis gekomen van mijn werk om het wat op te volgen , vanavond op Tijd gestopt misschien dat het er dan was. Nee niets. Ik dus weeral klacht neergelegd :( nu gaan ze er iets aan doen zeggen ze Dus weeral 150 euro kwijt... Waar zijn ze dan toch ? En iemand anders kan er niets mee doen. Op het eerste staat onze naam en op het tweede ja dat zijn de feestviltjes Pff zie het ni meer zitten .... Stomme post

Charlotte
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1181

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-3-2012 17:11:21

Heyla,
Ik heb ook al zoiets meegemaakt met de post.
Winterjas besteld bij Mexx en is ook nooit toegekomen...
Gewoon een klacht neerleggen bij de post is niet genoeg. Ze sturen u van Pier naar Pol en je geraakt alleen gefrustreerd.
Ik heb (na een maand of 2 zagen tegen zowel de post als Mexx) uiteindelijk de Ombudsdienst van de post ingeschakeld. Daar een klacht naar toe verzonden en direct antwoord ontvangen. 2 dagen later al een telefoon van zowel de post als Mexx. Het geld dat ik reeds betaald heb, stond een week later al terug op mijn rekening.
Groetjes

Ombudsdienst voor de postsector

Koningsstraat 97 bus 15

1000 BRUSSEL

Tel: 02/ 221 02 20

Fax: 02/ 221 02 44

Info@omps.be

www.omps.be

tamara
30-3-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:37:02

ik heb ook besteld bij feestviltje en had mijn pakje een 4-tal dagen later.
we hebben dit jaar een kerstkaartje ontvangen van het jaar 2006...

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik21-3-2012 17:37:54

Hey Charlotte,

Dat is inderdaad niet leuk. Ik kan je wel melden dat ons pakje van Etsy wel is aangekomen Hoe spreken we verder af? Kom je nog in de buurt van Turnhout de komende weken?

Groetjes,
nancy

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik21-3-2012 22:02:40

ze hebben het toch niet ergens aan je voor deur gezet ofzo

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 6:47:26

wij hebben ooit eens gehad dat ze ons pakket bij de burman (maar liefst 15 huizen verder) gewoon aan de achterdeur hadden gezet, al geluk dat die voor ons onbekende buurman zo vriendelijk was het trg te komen brengen.

onlangs al onze trouwkaarten op de bus gedaan, ze zijn één voor éé trg gekomen, er moesten twee postzegels op, nu hoop ik dat het alle kaarten waren, want heb ze niet meer geteld.

hopelijk komt het uit

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:41:48

Misschien kan je vragen aan je werkgever of je het pakje daar mag laten leveren? Dat doen wij ook soms omdat er hier steeds iemand aanwezig is.

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:06:02

Het zijn echt schandalen bij de post!
Onlangs verstuurde ik een pakketje (wat eigenlijk toch al wel wat kost want je moet die doos betalen, dan nog verzendkosten)
En zeiden ze doodleuk : als u nog zoveel meer betaald dan ben je zeker dat het aankomt. Zou dat voor zoveel geld al niet zeker mogen zijn????
Bij ons dropt de postbode soms pakketjes op de grond of in de regen waar iedereen ze mee kan nemen. Ik dacht dat ze verplicht waren zulke dingen mee te nemen als er niemand thuis was en een bericht achter te laten!
Je bent zeker niet de enige die het gehad heeft met de post...

Leen
5-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:12:16

een schande

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 18:32:33

Ondertussen is het laatste pakje van het feestviltjes terecht. Mijn buurman van enkele huize verder heeft het aangenomen. Gelukkige kende hij mijn vriend goed, ( hij woont hier al in deze straat van kinds af aan) Ik heb nu met mijn schoonmoeder afgesproken dat ik pakketjes altijd naar hun laat sturen. Ze wonen schuin over ons en ze zijn altijd thuis ( heeft kapsalon ) Ja en volgens de post ligt het probleem bij de verzender, kom aan hè Als de postbode het verkeerd afgeeft of ''kwijt'' doet hoe kan dat aan de zender liggen!? Nu bij cartarosa hebben ze mij wel 50 % korting gegeven op de nieuwe bestelling. Ook al konde zij er niet aan doen.

Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 18:33:57

Ah Nancy , anders moet je het gene dat wij moeten betalen even door mailen naar c- peeters@hotmail.com Dan kunnen we eerst u betalen en dan kun je het Mss verzenden? Als we het tenminste nog kunnen vertrouwen :) Laat maar weten Groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...