TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
darinka
15-9-2012
|
21-3-2012 16:57:49
Hej,
Heb jij ook bij Farah Love in Zwijndrecht gekocht? Ik mag namelijk ook pas 7 weken op voorhand bellen voor een afspraak, maar ik denk dat ik volgende maand al ga bellen. Ik wil smorgens voor een proefkapsel en make-up gaan en heb dus een dag verlof nodig en dat moet aangevraagd worden natuurlijk.
Ik vind het ook héél lang wachten op de eerste pas zeker aangezien ik mijn kleedje begin oktober het laatst heb aangehad.
Groetjes
Darinka
|
|
An
18-5-2012
|
21-3-2012 17:04:14
Ik trouw op 18 mei en heb mijn eerste pas 10 april. 6 weken op voorhand dus. 2e pas is dan een week voordien ongeveer...
Ik denk dat dit door sommige bruidszaken bewust zo gedaan wordt omdat het gewicht nog wel eens kan schommelen. Door zo dicht op je trouwdag je pas te hebben, zit je jurk ze zeker als gegoten. Ik maak me er helemaal geen zorgen over.
|
|
Britt
23-6-2012
|
21-3-2012 17:13:43
ik trouw 23 juni 2012 en heb vorige week mijn 2de pas gehad. Ik moet nu 27 april terug vr men 3de pas en men laatste pas is 2 weken voor de trouw en dan krijg ik het mee naar huis. Het hangt van winkel tot winkel af hoevel pasbeurten ze geven. Waar ik mijn kleed heb gekocht is een boetiekske, niet heel groot maar heeft wel veel keuze (en genoeg klanten ook denk ik) En zij wilt dat elke bruid 4 keer komt passen. Zodat je idd zoals An zegt veel met gewicht schommelt je kleed zeker als gegoten zit. Dus maak je hier niet teveel zorgen over, elke winkel doet het op zijn manier.
groetjes
|
|
Wendy
11-5-2012
|
21-3-2012 17:36:30
ik heb 31 maart mijn 2de pas en dan een week voor de trouw mijn 3de pas. dus volgende week zaterdag mag ik mijn droomjurk nog eens aandoen. kijk er naar uit.
|
|
Jana
5-5-2012
|
21-3-2012 18:14:31
ik trouw binnen 44 dagen en heb pas op 31 maart mijn 1ste pas! eind april 2de pas en begin mei afhaling :) tijd genoeg!!!
|
|
Lies
18-8-2012
|
21-3-2012 23:02:33
@ darinka, ja, Farah Love, wat niet vanzelfsprekend is vanuit Brugge, denk dat ik toch ook wel wat vroeger tabellen, want ik had het ook graag gecombineerd met haar en make-up maar ik ben al wat gerustgesteld, en zal nog even geduld oefenen :)
Aan de anderen, dank je, ik ben alvast wat minder ongerust :) nu maar hopen dat de tijd intussen wat sneller gaat :) groetjes!
|
|
darinka
15-9-2012
|
23-3-2012 17:56:26
Hej Lies,
Ik heb vandaag naar Farah Love gebeld en heb een afspraak kunnen vastleggen voor de eerste pas! 12 juli mag ik gaan passen in de namiddag :D Dus als je een afspraak wilt kan je al bellen.
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|