Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

to do lijstje wordt kleiner

21-3-2012 18:34:48
Dag bruidjes,
eventjes laten weten dat ik weer dingen mag schrappen op mijn 'to do-lijstje'. Trouwauto is geregeld, bedankjes zijn we aan't maken (nog wel 120 te gaan), mini-receptie is besproken en besteld, afspraken bij kapper en manicure zijn ook in orde. Nu kan ik me weer concentreren op wat er nog niet in orde is: nog verder afspraken met zaal en catering en brouwer, bedankjes nog afwerken,... Volgende vrijdag mijn kleed gaan passen (1ste keer) en samen met mijn proefkapsel, ben benieuwd!
Nog veel voorbereidingsplezier en tot de volgende!!!!

Nathalie
1-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1170

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 10:28:39

Hoi Nathalie,

is leuk hé om er schot in te zien komen!
Wij trouwen 1 dagje later en bij ons zijn ook zo dezefde dingen die nog geregeld moeten worden.
De eerste pas heb ik al achter de rug, moet er nog 2 doen ...
Ook had ik toen proefkapsel laten doen.

Onze bedankjes ga ik ook aan beginnen, hier zijn het zo'n 200 voor de volwassenen en 75 voor kinderen
(wij zitten in een sportclub, ben afgevaardigde van onze zonen hun ploeg, ...)

Welke bedanktjes heb jij gekozen?

Toch leuke dingen allemaal om te doen hé!
Veel plezier nog.

xx
Sophie

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 22:54:41

Hey Sophieleuk dat je een dagje later trouwt (dan is mijn dag spijtig genoeg al voorbij, maar hopelijk kunnen we dan terugblikken op een superdag!
Wij hebben gekozen voor theelichtjes (helft in glas en helft in steen, zodat de mensen zelf nog kunnen kiezen en comineert ook wel schoon), misschien standaard, maar ik vind ze wel mooi en nu we er een deel hebben ingepakt, ziet het er nog leuker uit. Voor de kindjes voorzien we snoepzakjes. Wat hebben jullie als bedankjes? Ben echt benieuwd naar volgende week voor de pas. Leuk dat je nog 2 keer mag gaan passen, bij mij is het na volgende week normaal nog maar 1 keer.
Het komt nu toch stilaan dichterbij, hé. Ik hoop maar dat we dat weekend (dus zowel jullie als wij) mogen genieten van zo'n weer als nu, met een lekker zonnetje. Bijna alles kan je tot in de puntjes regelen, behalve het weer, daar heb ik wel wat schrik voor. ltijd leuker met een zonnetje en een receptie buiten, hé.
Nog veel succes en geniet er nog van. We horen elkaar nog wel.

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 16:52:45

Hoi,

ja ik heb nog 2 passen te gaan omdat ik, bij de eerste pas al enorm veel was afgevallen, door operatie, en ik zou nog tot juni van figuur kunnen veranderen.
Dus 4 mei moet ik nog is gaan, gaan ze echt afspelden en dan 29 mei nog is passen indien nodig kunnen ze dan nog is aanpassen ...

Onze bedankjes waren echt moeilijk te vinden.
Ik wil graag met een link werken, (heb ook altijd gedaan bij doopsuikers) maar vonden het ni zo direct, of we zagen iets dat dan weer super duur was ...

Uiteindelijke hebben we het bij de groothandel gehaald en zelf geknutseld.
Het is een concertlampje geworden, hangt ook sleutelhanger aan en dan een wikkel in die bijna hetzelfde is als onze uitnodiging.

Ook hebben we zo'n wikkel gekozen voor de kids, die zit dan rond potloodkokertjes.
Zijn van die kleine doosjes van de action, waar een slijper bij opzit, super gemakkelijk om als mama mee te nemen in de handtas voor de kids.
Zo hadden wij er altijd ook 2 in de auto liggen ...

Ik voorzie op onze locatie ook verschillende tekeningen die ze kunnen inkleuren ...

Is idd super om te doen, maar toch ook veel werk hé ...

Groetjes en succes
Sophie

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 17:26:17

Ah ja, het idee achter de concertlampjes is dat mijn hubbie een zelfstandige electricien is.

Want was de linke vergeten te melden hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...