Terug naar overzicht
ik heb ook een halterjurk en ga een ketting aandoen ongeveer zo eentje http://www.lemony.nu/collectie/ketting-setjes-oorbellen/zilver/Setje148
Ik draag geen halsketting, de verkoopster heeft er mij één aan gedaan om eens te kunnen vergelijken en vond het niet mooi bij mij. Mijn hals lijkt dan korter en m'n kleed heeft het niet nodig aangezien er parels op m'n kleed zijn.Mss ook eens aan de verkoopster vragen of ze, je eens een halsketting wil aandoen zodat je het ook eens kan vergelijken?
Hey, ik heb een kleedje met aan een kant een schouderband en ga ook een ketting aandoen. Ik vind het allemaal teveel, ketting, oorbellen, schouderband, armband, bloem in het haar... Dus geen ketting voor mij!
hey,Bij mij zei de verkoopster van mijn kleedje dat ik best bij de volgende pasbeurt eens mijn juwelen meeneem en dan kan ik samen met haar afstemmen of ik al dan niet iets zou dragen.. misschien moet je dat ook eens doen.groetjes
Ik heb mijn juwelen in de bruidszaak gekocht, het zijn simpele juweeltjes die speciaal bij dat kleed zijn ontworpen en daardoor is het net genoeg. Probeer het eens met juweeltjes van de zaak bij een pasbeurt? Misschien vind je daar wel een ketting, of weet je tenminste in welke stijl je kan gaan zoeken.
ik heb ook ene kleed met een halter top, ik ga geen ketting aandoen, het paste niet, je ging de ketting haast niet zien. En ben overal allergisch aan, dus was de keuze om er geen aan te doen nog sneller gemaakt op die manier
ik ga wel een aandoen met een klein steentje ik draag altijd een ketting dus moest ik op de trouw geen aan hebben zou ik verloren lopen
Hoi Charlotte,Ik denk dat het er een beetje van af hangt of het om een simpele effen halter gaat of er nog decoratie op zit. Bij een simpele halter kan een eenvoudige halsketting (dan denk ik aan een metalen, geen parels of anders hele kleine) heel mooi zijn. Ik heb dan weer een halter met grote bloemen op en daarbij wordt een halsketting te druk.Groetjes, Katrien
Zelf zou ik bij een halter geen halsketting dragen maar iets grotere oorbellen.Maar dit hangt natuurlijk ook allemaal af van je eigen smaak.
Het is een simpel halter. Ook het Kleed is vrij simpel. Zeer weinig parels. Toch een proberen als ik het binnen 4 weken ga afhalen :) Bedankt allemaal
Ik heb ook een halterjurk en heb er een ketting bij gekocht. Wel een heel fijne, waardoor het allemaal niet té is. Moeilijk he :).Mss zoals de bruidjes hierboven al zeiden, eens een ketting passen in de bruidswinkel?