Terug naar overzicht
He, dit is wel een goed idee !Misschien kun je het zelf in elkaar steken, ik denk dan aan kurken stoppen van flessen, die in schijfjes snijden en op een stuk hout kleven en een kleurtje geven of versieren?Ik ga dit in elk geval volgen
klinkt goed, Tamara, super idee! Ik denk dat ik daarmee aan de slag ga gaan.
Ik ga dit item ook volgen :). Ik wil ook zoiets doen, met een bord met alle naampjes aan. Maar wij denken wel aan een bord(je) per tafel. Ik besprak het al eens met een vriendin die hopen scrap-boeken heeft. Daardoor hebben al gezien dat als je met kopspeldjes werkt, dat je niet per se met kurk hoeft te werken, dat is ook mooi in stof of zo.Wij hadden na een brain storm al volgende losse ideeën:- naar action gaan en kijken of ze kleine schildersezeltjes hebben- een gekleurd geel blad papier, daarop een stilistische witte boom (lijkt op logo V&D, winkels die je in nederland vindt), en dan aan alle takjes een kaartje hangen met een kopspeldje (wij werken met geel en wit als thema, vandaar)- eens een kijkje nemen in zo'n boekenfestijn, daar vind je heel veel goedkoop knutsel materiaal. Dat vindt plaats in verschillende steden, waar ik woon in, is dat in mei.- of eens kijken hoe duur zo'n kleine white boardjes zijn (waar je met white board stiften kunt op schrijven normaal) en dan kaartjes met magneetjes misschien aan vasthangenOmdat ik zes tafels heb ongeveer en dus zes bordjes nodig zie ik me nog niet staan knutselen met kurken van wijnflessen, maar het is op zich wel een leuk idee als je maar één groot bord nodig hebt.