Nu Online
Momenteel zijn er 489 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op bruidskleed-jacht!

22-3-2012 8:57:48
Ik heb volgende winkels in gedachten om deze zomer achter mijn trouwjurk te gaan zoeken:

• La Sposa in Roeselare
• Couture Robel in Roeselare

• La Tiara in A'pen
• Bruidsparadijs in A'pen

Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd ik best uittrek per afspraak?

Groetjes,
Kiki*

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 745

tamara 7/9/2012

Meld misbruik22-3-2012 9:05:09

ik ben bij robel geweest en heb daan ook mijn kleedje gevonden
heb daar anderhalf uur geweest, had er een stuk of 7 voor te passen aangezien ik een klein budget had en een grote maat heb

tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 9:32:25

ik ben bij robel een goeie 2u15 bezig geweest wel een stuk of 15 kleedjes aanhad
bij lasposa 1u30 veel kleedjes aanhad maar niet lang want ik en de verkoopster begrepen elkaar niet zo goed jammer wat int naar buiten gaan zag ik sommige bruidjes met heel mooie kleedjes heel mijn smaak

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik22-3-2012 10:07:29

ik heb toch altijd ruim 2 uur geteld

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik22-3-2012 10:11:32

La tiara is een echte aanrader! daar ben ik geweest, ik kan je niet zeggen hoeveel tijd je nodig gaat hebben aangezien ik al wist welk kleed ik wou en alleen maar dat heb gepast! ze zijn er echt heel vriendelijk en ze helpen je echt goed. niet te opdringerig! veel succes! Serena

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-3-2012 10:27:47

ik heb bruidsparadijs iets meer dan 2uur gepast en ze bleven maar aandragen
la tiara was ik op half uurtje max buiten omdat ze daar geen grote maten hebben. :-( maar wel suuuuuuper vriendelijk, de verkoopster voelde zich slechter dan ik over het feit dat ik niets kon passen.

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik22-3-2012 10:30:05

Super bedankt voor jullie reacties!

Denk dat ik ze allemaal eens ga bezoeken :p

Wanneer bel ik het best voor een afspraak?

tamara 7/9/2012

Meld misbruik22-3-2012 11:12:12

bij robel heb ik een week moeten wachten voor ik kon gaan
schoonzus trouwt in april volgend jaar en gaat in mei de 1ste keer gaan passen

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:46:35

Ik ben ook bij La Tiara geweest. Het eerste kleed dat ik paste, is het uiteindelijk ook geworden :).
Heb er wel nog andere gepast daarna, maar die konden niet tippen aan het eerste. Heb dan ook nog schoenen en juwelen gepast, waardoor ik er ongeveer anderhalf uur geweest ben denk ik. Hangt er allemaal vanaf hoe snel je iets vindt naar je zin he :). Kelly van La Tiaria is echt supervriendelijk, zeker een aanrader!

Heel veel pasplezier!

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik22-3-2012 12:54:01

Hey Caroline,

dank je wel! Van La Tiara heb ik nog niets anders dan positiefs gehoord!
Welke collecties hebben ze daar allemaal?
En ben jij ook niet van Stekene? ;-) Had eens in uw gastenboek berichtje nagelaten ivm datum reserveren :p

Groetjes,
Kiki*

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik22-3-2012 23:23:17

Zeker langsgaan bij La Tiara! Mijn jurk kwam van bij haar, en het was de eerste die ik er aangetrokken heb. Daarna heb ik er nog aangehad, maar ik ging steeds terug naar die eerste. Ik was daarvoor dezelfde dag ook bij Jagré gaan passen. Daar heb ik ook veel gepast en ik ben er goed geholpen, maar bij La Tiara heb ik de jurk gevonden die helemaal "mij" was. Ik heb dus twee winkels gedaan op één dag, en dat was meer dan genoeg.

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 19:50:08

Claire, bij mij is het precies hetzelfde gegaan :)!

Was ook heel tevreden van de service. 20 april heb ik mijn eerste pas, ben benieuwd.
@ Vicky: Ik ben inderdaad van Stekene, jij ook :)?
Heb intussen je berichtje gelezen en beantwoord :). En La Tiara is inderdaad echt wel super hoor. Bij ons in de buurt zijn er niet zoveel bruidswinkels, vandaar dat ik ineens naar Antwerpen ben getrokken.

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 19:52:18

Oh ja, nog vergeten antwoorden op je vraag over de collecties :).

Ik weet dat ze er Ian Stuart, La Sposa, Sweetheart en Sincerity hebben. Er zullen er vast nog meer geweest zijn, maar dat weet ik niet meer van buiten. Misschien staat het wel op haar website vermeld?
Groetjes x

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik24-3-2012 20:29:30

@ Caroline: ik vind je berichtje precies niet terug :-p Zo spannend, die eerste pas! Kijk daar al naar uit! Ik ben bijna van Stekene, ik verhuis binnenkort! Niet ver van de kado, jullie? Groetjes*

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik24-3-2012 21:40:39

Oh leuk :)! Ik ga altijd fitnessen in easyfit, naast de kado. Ja, forum doet soms raar :). Om op je vraag terug te komen: je kan zeker en vast een jaartje op voorhand de datum laten vastleggen. De gemeente noteert dit dan als 'voorlopig' in hun agenda. Een half jaartje op voorhand hebben wij dan nog eens gebeld of alles ok was en toen was het wachten op de papieren om de officiële aangifte te doen. Hiervoor bellen ze je zelf op. Bij ons was dit een kleine 3 maand op voorhand. Hoop dat je hier iets mee bent :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info