TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara 7/9/2012
|
22-3-2012 9:05:09
ik ben bij robel geweest en heb daan ook mijn kleedje gevonden heb daar anderhalf uur geweest, had er een stuk of 7 voor te passen aangezien ik een klein budget had en een grote maat heb
|
|
tima
8-9-2012
|
22-3-2012 9:32:25
ik ben bij robel een goeie 2u15 bezig geweest wel een stuk of 15 kleedjes aanhad bij lasposa 1u30 veel kleedjes aanhad maar niet lang want ik en de verkoopster begrepen elkaar niet zo goed jammer wat int naar buiten gaan zag ik sommige bruidjes met heel mooie kleedjes heel mijn smaak
|
|
sofie
15-8-2023
|
22-3-2012 10:07:29
ik heb toch altijd ruim 2 uur geteld
|
|
Serena
25-5-2019
|
22-3-2012 10:11:32
La tiara is een echte aanrader! daar ben ik geweest, ik kan je niet zeggen
hoeveel tijd je nodig gaat hebben aangezien
ik al wist welk kleed ik wou en alleen maar dat heb gepast!
ze zijn er echt heel vriendelijk en ze helpen
je echt goed. niet te opdringerig!
veel succes!
Serena
|
|
Sara
6-10-2012
|
22-3-2012 10:27:47
ik heb bruidsparadijs iets meer dan 2uur gepast en ze bleven maar aandragen la tiara was ik op half uurtje max buiten omdat ze daar geen grote maten hebben. :-( maar wel suuuuuuper vriendelijk, de verkoopster voelde zich slechter dan ik over het feit dat ik niets kon passen.
|
|
Vicky
8-6-2013
|
22-3-2012 10:30:05
Super bedankt voor jullie reacties!
Denk dat ik ze allemaal eens ga bezoeken :p
Wanneer bel ik het best voor een afspraak?
|
|
tamara 7/9/2012
|
22-3-2012 11:12:12
bij robel heb ik een week moeten wachten voor ik kon gaan schoonzus trouwt in april volgend jaar en gaat in mei de 1ste keer gaan passen
|
|
caroline
9-6-2012
|
22-3-2012 12:46:35
Ik ben ook bij La Tiara geweest. Het eerste kleed dat ik paste, is het uiteindelijk ook geworden :). Heb er wel nog andere gepast daarna, maar die konden niet tippen aan het eerste. Heb dan ook nog schoenen en juwelen gepast, waardoor ik er ongeveer anderhalf uur geweest ben denk ik. Hangt er allemaal vanaf hoe snel je iets vindt naar je zin he :). Kelly van La Tiaria is echt supervriendelijk, zeker een aanrader!
Heel veel pasplezier!
|
|
Vicky
8-6-2013
|
22-3-2012 12:54:01
Hey Caroline,
dank je wel! Van La Tiara heb ik nog niets anders dan positiefs gehoord! Welke collecties hebben ze daar allemaal? En ben jij ook niet van Stekene? ;-) Had eens in uw gastenboek berichtje nagelaten ivm datum reserveren :p
Groetjes, Kiki*
|
|
Claire
25-2-2012
|
22-3-2012 23:23:17
Zeker langsgaan bij La Tiara! Mijn jurk kwam van bij haar, en het was de eerste die ik er aangetrokken heb. Daarna heb ik er nog aangehad, maar ik ging steeds terug naar die eerste. Ik was daarvoor dezelfde dag ook bij Jagré gaan passen. Daar heb ik ook veel gepast en ik ben er goed geholpen, maar bij La Tiara heb ik de jurk gevonden die helemaal "mij" was. Ik heb dus twee winkels gedaan op één dag, en dat was meer dan genoeg.
|
|
caroline
9-6-2012
|
24-3-2012 19:50:08
Claire, bij mij is het precies hetzelfde gegaan :)! Was ook heel tevreden van de service. 20 april heb ik mijn eerste pas, ben benieuwd. @ Vicky: Ik ben inderdaad van Stekene, jij ook :)? Heb intussen je berichtje gelezen en beantwoord :). En La Tiara is inderdaad echt wel super hoor. Bij ons in de buurt zijn er niet zoveel bruidswinkels, vandaar dat ik ineens naar Antwerpen ben getrokken.
|
|
caroline
9-6-2012
|
24-3-2012 19:52:18
Oh ja, nog vergeten antwoorden op je vraag over de collecties :). Ik weet dat ze er Ian Stuart, La Sposa, Sweetheart en Sincerity hebben. Er zullen er vast nog meer geweest zijn, maar dat weet ik niet meer van buiten. Misschien staat het wel op haar website vermeld? Groetjes x
|
|
Vicky
8-6-2013
|
24-3-2012 20:29:30
@ Caroline: ik vind je berichtje precies niet terug :-p
Zo spannend, die eerste pas! Kijk daar al naar uit!
Ik ben bijna van Stekene, ik verhuis binnenkort! Niet ver van de kado, jullie?
Groetjes*
|
|
caroline
9-6-2012
|
24-3-2012 21:40:39
Oh leuk :)! Ik ga altijd fitnessen in easyfit, naast de kado.
Ja, forum doet soms raar :). Om op je vraag terug te komen: je kan zeker en vast een jaartje op voorhand de datum laten vastleggen. De gemeente noteert dit dan als 'voorlopig' in hun agenda. Een half jaartje op voorhand hebben wij dan nog eens gebeld of alles ok was en toen was het wachten op de papieren om de officiële aangifte te doen. Hiervoor bellen ze je zelf op. Bij ons was dit een kleine 3 maand op voorhand.
Hoop dat je hier iets mee bent :)!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|