Terug naar overzicht
oooh hofke van bazel is dan een hele goede, die hebben 2 B&B kamers eraan vasthangen en die tuin is gewoon ongelooflijk. Wij wouden daar eerst ook trouwen maar doordat er trappen zijn en mijn grootmoeder niet goed te been is. Prijs is wel aan de dure kant.
Hey,Wij geven onze feest in het Strijboshof in Kalmthout. Zij hebben een grote tuin met vijver (in de zomer houden ze daar ook parkconcerten, dus is echt wel een grote tuin), en je kan er overnachten na je huwelijk. Dus zo ver ik begrepen heb, heb je de bruidssuite ook gans de dag ter beschikking :)Tine
Sara, hofke van bazel is inderdaad een hele mooie locatie, maar te klein voor het aantal gasten dat we uitnodigen, ca. 200 personen en zittend avondfeest.Tine, strijboshof staat genoteerd voor een bezoekje. Danku voor de tip!
misschien het kasteel van brasschaat; Dat is zeker groot en groot domein, kan je nog zo mooi van de trappen afkomen. Zijn wel geen kamers aan denk ik maar genoeg b&b's in de buurt te vinden.
@ Sara,wij wilden eerst het Kasteel van Brasschaat nemen; ik belde in december om een afspraak te maken zodat we de zaal konden bekijken. Die gastheer was zeeeer vriendelijk en vroeg naar de gewenste trouwdatum. Ik antwoordde 'Graag 23 of 30 juni' waarop meneer zei "Ja, 2014 is nog vrij" *slik* :D. Deze locatie is dus enkel mogelijk als je die twee jaar op voorhand reserveert :).