Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijk website

22-3-2012 11:10:22
ik ben volop bezig met mijn huwelijks website te maken ( beetje veel vertraging opgelopen ;-))
Wie van jullie maakt/heeft er ook een website en wat staat er bij jullie op?

Bij mij staat er op dit moment niet echt veel op maar wat ik er op zou willen:
-informatie over ons
-informatie over de viering en de zaal en eventueel een plannetje
-info over de verloving?
-contactgegevens met eventueel invul formulier dat ze komen
-op termijn een galerij van onze foto's

Voor de mensen die er een hebben, wordt deze site veel bezocht of eigenlijk helemaal niet?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1048

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 11:29:15

Hey Sara

Wij zijn ook bezig met het maken van een website (eigenlijk een vriend van ons :-)). Bij ons moeten de mensen inloggen met een persoonlijke code (die op hun gepersonaliseerde uitnodiging staat). Als ze aangemeld zijn komt er een persoonlijk welkomsttekstje dat we voor iedereen zelf hebben geschreven.

Wat staat er nog op:
- Algemene informatie over de grote dag: programma, routebeschrijving, ...
- Mogelijkheid tot bevestigen via de website
- Foto's van ons, en mensen kunnen hier ook foto's uploaden na onze dag
- Een link naar onze FB-pagina waar iedereen de voorbereidingen mee kan volgen
- Onze contactgegevens.

Ik hoop dus dat er veel mensen eens naar onze pagina zullen surfen. Ik vermoed van wel aangezien iedereen nieuwsgierig zal zijn als ze de code op hun uitnodiging zien. :-)

Groetjes
Melissa

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 11:30:29

AAAAAH ja, de mensen kunnen ook een gokje wagen op onze openingsdans :-) Dit is een vrij veld waar ze hun ideetjes kunnen neerpennen. We wilden geen multiple choice want dan weet iedereen dat het antwoord er tussen zit.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 11:48:55

Mijn aanstaande zijn neef heeft er een (hij woont en trouwt in het buitenland) en daar staat alle info op. Ze is erg leuk, kijk er anders eens naar voor inspiratie:
www.belgiumlovesuk.com

veel plezier!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik22-3-2012 11:52:18

hey wij hebben er ook een jij mag er best wel op kijken voor idd

http://joerienfrancis.onzebruiloftsite.nl

gr francis

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:16:07

dit is het begin van de onze: http://www.nik-en-sara.net/

maar enkel de beginpagina is eigenlijk al af, al de rest nog maar een template :-p

tima
8-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 12:49:25

das de onze
mannoandlaetitia.ourwedding.com

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik22-3-2012 12:55:37

Wij hebben er ook 1, ik wist ook niet goed wat eropzetten ben dan ook bij anderen gaan kijken maar heb er toch een persoonlijke touch aan gegeven.heb er wel het tekstje opgezet wat ook op onze uitnodiging staat. neem maar gerust eens een kijkje: http://www.mywedding.com/serenachristian/index.html groetjes Serena

Gua
1-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 13:42:18

Wij hebben er ook eentje!
Al best lang niets aan gedaan, maar nu er nog maar 70 dagen op de teller staan wil ik 'm, weer gaan oppakken: boogieengua.trouwen.com

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 16:13:03

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik22-3-2012 20:47:36

je mag is kijken op: www.gallensophie.bruiloftsite.nl

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik22-3-2012 23:32:53

Mijn jongste broer heeft onze site gemaakt

www.griet-bjorn.be

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...