Terug naar overzicht
Hallo, Wij hadden dit op beide gedaan. Degene die naar de receptie komen geven normaal gezien ook een kado, dus als jullie verkiezen voor geld als kado kan dit perfect. Op onze uitnodigingen stond een envelopje en het rekeningnummer....GroetjesAnnelies
Dag Elke,Wij zetten dit zowel op de receptie als avondfeest uitnodigingen, envelopje en rekeningnr, om dezelfde reden als Annelies hierboven aanhaalt.Ik heb zelf in het verleden al receptie uitnodigingen gekregen met een rekeningnr erop en vond dit zeker nooit raar of ongepast.Groetjes
Wij hadden ook zowel op het kaartje voor de receptie als op het kaartje voor het feest als cadeautip een envelopje en ons rekeningnummer. Ik vind dit zelf dus ook niet ongepast. Onlangs kreeg ik een uitnodiging voor een huwelijksreceptie met als cadeautip het rekeningnummer van hun "reisrekening" :o) Dit wordt dus zeker gedaan hoor. Groetjes
ja hier hebben wij dat ook gedaan voor receptie en avondfeest, bij mijn broer en schoonzus ook zelfde, meestal voor reisjes of spaarvarkentjes :-))
Wij hebben dit zelfs laten staan op de "faire parts", dus 'k zie geen reden om 't niet te doen voor de receptie..
zeker doen, wij hebben dat ook gedaan en vinden het ook veiliger dat de mensen het geld storten op de rekening in plaats van in de enveloppes.