Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips

22-3-2012 11:56:43
hallo, heeft iemand nog tips voor mij, int algemeen over de voorbereidingen, ruwe schets, heb 3 kindjes die voorlopen + eentje van mijn neef, dan zijn er 2 paartjes een van 2 jaar en paartje van 9-10 jaar...
we hebben een auto maar alleen voor ons, de rest volgt in eigen wagen of te voet... we wonen namelijk niet ver van het gemeentehuis, aja we doen geen kerk, we hebben de dagen voor 4 uren en de receptie start oml 13u , gemeente om 11u, feest om 18u... denk dat dit het beetje was int kort, enige tips of suggesties???
aja zou ook heel graag van die wishingballoons hebben, das zo een papieren bol waar je zo een vlambaar blokje in aansteekt en dan in de lucht oplaat, kost vrij veel geld, weet iemand waar ik er goedkoop kan aan geraken, heb onlangs op groupon gezien maar dierf ze niet bestellen... waarom weet ik niet...
alle ja laat maar komen, ik luister en antwoord :-))
groetjes

wendy
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 543

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 13:25:21

Hey Wendy,

Wanneer gaan jullie voor foto's?? Rekening mee houden dat dat toch minstens 2 uur in beslag neemt..
Die wishing balloons heb ik bij Ava gezien maar hebben ze mss ook wel op andere trouwsite's waar ze bedankjes ofzo verkopen...

Groetjes

wendy
1-9-2012
 Meld misbruik23-3-2012 8:08:26

normaal na het gemeentehuis en voor de receptie, een uurtje dus...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...