Terug naar overzicht
hallo ik heb dit als verwelkoming en ikzelf ga dit dan zeggen, hierna zal de priester ook nog iets zeggen, deze verwelkoming heeft priester nog niet gezien. Heb je ook al eens gelopen door een bloementapijt van madeliefjes, op je rug gelegen in’t gras en in de wolken figuurtjes gezocht of een fonkelende sterrenhemel bewonderd.Heb je ook al eens de lentewind voelen strelen door je haren en je voelen volblazen met nieuwe kracht, de zon je huid weten strelen, een zoen gekregen om weer goed te maken wat je fout deed...Heb je ook al eens een hand van iemand in jouw hand gevoeld en gedacht een dag zonder jou is een tuin zonder bloemen, is een hemel zonder blauw, is een dag zonder zon...Op zo'n moment voel je het leven bruisen in je, voel je je echt gelukkig. Zo'n moment is een geschenk, een heerlijk geschenk, waarvan je wou dat het eeuwig zou blijven duren. Beste familieleden, vrienden en collega's,Toen Andy en ik elkaar ontmoetten, zowat ruim 11 jaar geleden, dacht niemand dat we ooit samen voor het leven zouden kiezen. Toch groeiden we meer en meer naar elkaar toe, raakten we met elkaar verweven, leerden we elkaars grote en kleine kantjes kennen. Aantrekkingskracht werd verliefdheid, verliefdheid werd liefde. Twee keer "mijn weg" werd "onze weg". Twee individuele wensen werden een gemeenschappelijke wens.Voor dit proces willen we dan ook van harte dank zeggen.Wij zijn zeer blij dat we omringd door zoveel familie en vrienden, onze liefde mogen bezegelen met een "ja-woord".Wij hopen dat onze liefde diep en trouw mag blijven, een bron van nieuw leven en een bron van geluk voor ons en voor jullie allenhopelijk ben je er wat mee gr
wij laten eerst de pastoor iets zeggen en dan iemand van ons vrienden een +- zelf gemaakt tekstje over ons...
Wij gaan de pastoor iets laten zeggen. Ik zie het niet zitten om al te vaak met mijn kleed tot vanvoor te wandelen ;o)
Wij gaan dit ook door de priester laten doen, zal zo al stress genoeg hebben!
Bij ons doet ook de priester dit.
Bij ons doet de prister dat ook! Whoopwhoop!