Terug naar overzicht
Ik heb ook altijd een horloge om,maar ik ga dat toch niet doen op mijn trouwkleed.groetjes
Hey,Ik draag ook alle dagen een zilveren horloge,maar de verkoopster in de bruidswinkel zei van die toch uit te laten,dat staat niet zo mooi op mn trouwjurk :)groetjes!
Ik heb er ook elke dag eentje aan maar op mijn trouwdag niet, ik vond het ook niet staan bij mijn trouwjurk... bovendien er zullen die dag genoeg ander mensen zijn met een horloge als je je echt niet kunt inhouden om te weten hoe laat het is groetjes
Ik leef zonder horloge en zal ze dus ook niet missen op die dag
Volgens de etiquette is het "not done" om als bruid een horloge te dragen op je trouwdag. Of je dat zelf wilt doen is echter het belangrijkste. Ik heb hem niet omgehad en heb hem ook geen moment gemist (en dat terwijl ik normaal verloren ben zonder "de tijd" bij me te hebben). Van te voren had ik een strak dagschema gemaakt en er voor gezorgd dat iedereen deze op tijd in bezit had (chauffeur, fotograaf, butler, restaurant e.d.). Hierdoor hebben al deze mensen ervoor gezorgd dat we overal op tijd waren.
euh bloos, maar heb me speciaal een feestelijker exemplaar gekocht
De dag van de bruid moet eindeloos blijven duren, zei een vriendin van mij.Dus geen horloge :)
Dag Veerle, Ik had ook een horloge aan. 't Was er wel eentje dat ik voor speciale gelegenheden draag.Groetjes, Kathleen
Ik draag alle dagen een horloge, nogal een sportief model. Ik heb sinds enkele maanden een cyste in mijn pols, op de plaats van mijn horloge, dus draag ik mijn horloge aan de andere kant, maar ik mis ze toch aan de pols waar ik ze normaal draag! Hier staat ook een witte streep van steeds een horloge te dragen, sommige mensen denken zelfs soms dat deze witte streep een horloge is.Ik heb enkele jaren gelede met kerst van mijn ventje een horloge gekregen die net een armband is en die zal ik ook dragen met onze trouw, naar gelang of de cyste weg is of niet aan een andere pols. Ik zal dus een horloge dragen, een iets chiquere wel is waar, maar toch een horloge. Het is ook het gevoel/ de gewoonte van een horloge te dragen en niet steeds om het uur te weten.Maar uiteindelijk kies je zelf of je er een draagt of niet.
Ik zal er zeker eentje dragen, of het mijn gewone zilveren horloge van Tommy Hilfiger zal zijn of een specialer exemplaar, ben ik nog niet uit, maar ik zou ze te veel missen om er geen te dragen! Bovendien wil ik echt wel goed de tijd kunnen in het oog houden die dag, hiervoor durf ik niet op mijn toekomstige of de ceremoniemeester te vertrouwen ;-).Groetjes!Evelien
hihi...GO Evelien :-)!ik weet het nog niet goed...heb wel een heel mooi zilveren horloge van DKNY gekregen voor kerst van mijn verloofde...maar ze is wel vrij zwaar, dus ik denk niet dat ik ze ga dragen bij mijn trouwjurk...mijn verloofde heeft zijn gsm meestal altijd op zak, dus ik zal af en toe aan hem wel vragen hoe laat het is :-)groetjes
Ik voel me eveneens ongewennig zonder horloge dus als ik jou was, ik zou er zeker één dragen !! Eventueel een feestelijke, of een familiestuk waar je een band mee hebt maar zeker doen :)E.
Ik ga ook mijn horloge niet aan doen , maar wat met andere ringen ? Mag je die blijven dragen op je trouwdag of moeten die ook uit ? WebRepcurrentVotenoRatingnoWeight
Ik houd mijn verlovingsring wel aan, de andere gaat uit.M'n horloge (eigenlijk die van m'n verloofde , want hij heeft z'n oude nog aan) doe ik niet aan met de trouw. Ik denk niet dat ik hem ga missen, al draag ik ze wel elke dag en is het een redelijk zwaar model. Misschien dat mijn verloofde deze die dag wel aan doet, want die kan niet zonder.Groetjes!
Ik heb voor een 40 euro een horloge gekocht met een heel dun wit bandje en trouw kan ik de bandjes nog veranderen.Deze kan je vinden bij twice as nice.groetjes