Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kent iemand het Dennenhof te Bokrijk?

22-3-2012 13:35:05
Hallo iedereen!
Nu moet ik jullie toch vertellen dat ik verschoten ben! Ik trouw pas op 17 augustus 2013, wat ruim op tijd is (dacht ik!), maar nu zijn er al 3 zalen die wij wouden gaan bekijken gewoon geboekt! Ik wist niet dat je toch best vroeg een zaal moet boeken.
Nu mogen wij gaan kijken in het Dennenhof (domein Bokrijk) heeft er iemand ervaring met deze locatie? Ik heb al van enkele mensen gehoord dat het daar de moeite is. Klopt dit? Alvast bedankt!

xxx

Siege
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1869

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik22-3-2012 13:37:32

hallo

ik ken die zaal. Het is een heel mooie zaal, heb er een feest van de vakbond gehad. zeker de moeite.

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 14:13:36

Hoi, Wij hebben er een trouwfeest meegemaakt en het was heel goed! We zijn zelf ook daar gaan kijken, maar de zaal die wij wilden was op onze datum volzet (wij waren ook 1,5jr op voorhand!). Je hebt ook veel keuzes qua eten enz dus zeker de moeite. De zalen zijn heel mooi en de mogelijkheid om buiten een receptie te houden is er ook. Zeker de moeite! Ik duim alvast voor jullie dat hij nog vrij is :)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik22-3-2012 14:31:13

Dat was onze keuze geweest als we een echte feestzaal genomen hadden. Is zeker mooi!

stijn
15-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 15:28:43

Hele mooie maar ook wel best prijzige zaal...

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik22-3-2012 16:56:24

Hey, bedankt iedereen voor de snelle reacties! Zoals ik iedereen hoor, is het de moeite.
We mogen 1 april eens gaan kijken. Hopelijk valt het binnen ons budget..
@Stijn: heb je er een gedacht van hoe prijzig?

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik22-3-2012 18:24:18

Hey, wij zijn er ook gaan kijken toen wij op zalenzoektocht waren... We hadden de kleine zaal gezien, volgens hun groot genoeg voor 120 man. Ik vond de dansvloer veel te klein en de stoelen ,hout, waren bij sommige een beetje af. De prijs viel wel goed mee, wij hadden gekozen voor barbeque en dat kwam incl. drank op een 64 euro dacht ik. Wij hebben nu gekozen voor Rubenshof van Alken!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik22-3-2012 18:28:40

Mijn nicht is in die zaal getrouwd. Het was een fijne zaal, fijne dansvloer ook. Het dessertenbuffet was niet super er waren veel dingen die veel mensen niet aten (bv. een soort papayapudding maar veel familieleden zijn al wat ouder en die moesten dat dus niet) de tiramesu was oké en dan was er chocoladefondu maar zo één grote voor iedereen dat is dus een gesmodder. Je moet dus zeker goed navragen wat je krijgt en wat je wilt want je zal waarschijnlijk wel keuze hebben. Afgezien daarvan was het allemaal heel tof maar dus dat dessert goed nakijken! :-)

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik23-3-2012 6:12:18

Bedankt voor de tips!!! :-D
@Alessia: ik had deze week te horen gekregen dat het Rubenshof al volzet was, Dennenhof was de andere optie om eens te bekijken.

xxx

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik25-3-2012 16:50:47

hallo,

wij geven daar ons trouwfeest op 20april2012 en tot nu toe zijn wij heel tevreden over de organistatie van alles! een feest maak je zo duur of je zelf wil natuurlijk! wij hebben gekozen voor warm en koud buffet en ook dessert buffet! wij hebben een lijst gekregen met keuzes van dessert waar wij zelf uitgekozen hebben en zeker weten dat iedereen dat lust! ze staan echt open voor je eigen mening en geven ook tips. veel sucses met u zoektocht maar denk dat wij een goede keuze hebben gemaakt. groetjes

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik25-3-2012 17:07:24

Hey Pascal!

Bedankt voor je uitleg! :-)
Weet je dat wij zelfs niet eens op zoek zijn naar een andere zaal?! We hebben zo veel positieve reacties gekregen, van jullie, familie en vrienden, dat we zo goed als zeker zijn dat dit onze locatie zal worden. Het voelt gewoon goed aan, nog voor dat we zijn gaan kijken! 1 april gaan we kijken en we gaan er alvast een heerlijk dagje Bokrijk van maken! :-D
xxx

silke
11-9-2015
 Meld misbruik27-3-2012 20:34:56

Hallo
Vorig weekend ben ik naar een trouwfeest geweest in dennenhof.
Het was echt een hele leuke zaal,echt mooi, zier er sjiek uit! Met van die houten balken en grote ovale tafels,en staantafels, ook een verhoogje in de zaal waar nog wat mensen kunnen zitten. Heel veel licht kan er binnen in de zaal. Veel plek om jas weg te hangen. We kregen een klein snackbuffet,torilla's,pizza,paella, en laat op de avond frietzakjes. De dansvloer vond ik heel leuk,lijkt klein maar is wel heel uitnodigend!
De locatie is heel mooi om overdag ook buiten op terras te zitten. De bediening was goed, ze kwamen vlot rond.. Hier zou ik mijn feest ook willen geven! groetjes

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik27-3-2012 20:41:11

hai siege,je gaat er zeker geen spijt van hebben. even ter info dat wij in 2010 de eerste communie van onze oudste daar gevierd hebben en het was een prachtige dag ook al waren er heel veel communiekanten daar we werden allemaal goed bediend. na ons huwelijk zal ik een verslag schrijven dan weet je onmiddelijk hoe onze dag daar geweest is! weet ge teveel zalen bekijken is ook niet goed hè want op de duur weet je niet meer hoe of wat;)
allè veel plezier dan zondag in bokrijk!weet niet hoelaat jullie daar moeten zijn maar het kan er de zondag wel hèèl druk zijn daar er altijd brunch is van 11-15u dacht ik.
groetjes en tot hoors mischien,laat zeker maar weten hoe het geweest.

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik2-4-2012 8:43:20

Hallo iedereen!

Gisteren was het dan zover, we zijn een kijkje gaan nemen in het Dennenhof te Bokrijk.
We hebben er direct een dagje uit van gemaakt, mijn toekomstige en ik, samen met ons zoontje (die net 4 maanden is geworden gisteren) en mijn schoonouders (geweldige mensen!).

Het was heerlijk; mooi weer, ons kleine ventje die superbraaf was en voor het eerst in zijn jonge leventje bloemetjes van dichtbij heeft gezien (en heel nieuwsgierig eens met zijn handjes aan de bloemetjes voelde en begon te schaterlachen als hij een bloemetje vast had! Echt geweldig!!) en een mooie zaal!

De zaal en tuin staan ons alleszins aan, maar we mogen eens terug komen als de zaal versierd is voor een trouwfeest, dan hebben we een beter idee. (gisteren was familiebrunch, dus heel wat volk).

De prijzen vallen zeer goed mee, je maakt het zo goedkoop of duur als je zelf wilt.
Wij zijn zelfs heel hard verschoten: de prijs van de zaal zit in de menu's per persoon, de aankleding van de zaal, de menukaarten en een grote (en aanpasbare) keuze van menu's.

Kortom, we hebben al min of meer beslist dat we gaan voor het Dennenhof :-D
Binnen twee maanden gaan we daar eens gaan eten, om alles eens te proeven, het zag er echt lekker uit toen we het buffet zagen!

Mijn dagje kon niet meer stuk gisteren, wat wil je; de mensen van wie ik het meeste hou waren bij mij en we hebben een trouwzaal!!! Het wordt ineens veel realistischer :-D

Bedankt om dit bericht te lezen, ik moest mijn vreugde gewoon even kwijt :-D
xxxx

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik3-4-2012 20:43:01

hai siege,

ben blij dat het allemaal goed is meegevallen voor jullie! dus alles wat ik tot nu toe vertelt had klopt wel hè;) de zondag is er het inderdaad heel druk met die brunchen maar dat is een goed teken hè. een zaal kiezen is ook belangrijk hè het oog wil nu eenmaal ook wat! na mijn huwelijk breng ik wel verslag uit en geef ik wel wat tips mee met wat eventueel kon veranderen ofzo,laat u ook weten hoe de dj was,mischien heb je die al gevonden maar het is altijd fijn om feedback te krijgen van bepaalde dingen hè! zou zeggen geniet van de voorbereidingen want voor je het weet is de grote dag daar! wij genieten van elke seconde en leven er met zo veel liefde naar uit! onze dag gaat gewoon ontspanning zijn en genieten tot en met! groetjes pascal&monica

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik4-4-2012 15:03:54

Hey!

Alles wat je vertelde klopte inderdaad! :-D
Ik kan niet wachten op jullie verslag! ;-)
Maar natuurlijk is het eerste en vooral jullie speciale dag die telt hé! Nog heel even!
Spannend zeker, dat aftellen nu?! :-D
Indien ik je niet meer hoor tot aan je grote dag, geniet er met volle teugen van!!!!!!!!!
Groetjes! Jordi&Siege

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik7-4-2012 13:14:52

hey hey,

het is hèèl spannend nu,maar echt aftellen doen we nog niet anders duurt het nog te lang;);) dit weekend moeten we nog vanalles regelen ivm de zaal en menus dus we hebben nog wat werk maar absoluut geen stress! heb ook al aan mijn kleurtje gewerkt ondertussen maar daar moet ik mee stoppen want huid reageert raar en wil niet met een rode huid trouwen;) we horen elkaar nog wel want ik kijk toch regelmatig op de pagina of er niets nieuws is! hebben jullie mischien ideen voor fotos te trekken? zijn nog op zoek naar binnenlocatie voor het geval het slecht weer is! alle tips zijn welkom;)groetjes Monica&Pascal

Siege
17-8-2013
 Meld misbruik7-4-2012 13:54:49

Dat is inderdaad het beste om niet af te tellen!
Ivm je kleurtje, best stoppen, niet alleen om niet met rode huid te trouwen, maar voor je huid zelf kan het ook niet zo goed zijn.

Binnenlocatie..
Ik ga er eens over nadenken, want we hebben daar zelf ook nog niet bij stil gestaan..
We dachten in het openluchtmuseum van Bokrijk zelf de foto's te trekken.
Heb je een voorkeur voor iets: modern en strak, rustiek, ... want wat mooi kan zijn is een schuur ofzo in Bokrijk (als ik me niet vergis waar ze pottenbakken ) of misschien de molen binnenkant ofz??
Ik zou zelf eens moeten zien. Buiten Bokrijk zal ik eens nadenken, want natuurlijk zijn er veel locaties, je moet er alleen opkomen hé.

Vraagje voor de menu, kan je de dranken veranderen op de receptie?
xxx

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik9-4-2012 11:44:39

hey hey,wij gingen ook eerst in bokrijk fotos trekken maar zitten wat met tijdsgebrek;( wij komen van leopoldsburg en dat is al 3kwartier rijden en dan terug naar leopoldsburg om te trouwen en dan weer naar bokrijk dat is een beetje te zot hè! we hebben nu een mailke gestuurd naar erperheide(center-parcks) om eventueel daar fotos te kunnen trekken zo subtropische fotos lijken me ook wat;) keuze genoeg eigenlijk maar je moet er op komen hè! komt allemaal wel in orde. wat bedoel je met dranken veranderen op receptie? bij ons is er cava-fruitsap en kidibull voorzien maar denk dat je dit gerust kan veranderen! je kan het altijd vragen aan natalie van bokrijk zelf,heb je al een idè voor jullie menu? is jullie keuze al zeker of is er toch nog twijfel voor bokrijk? grts xx

pascal
20-4-2012
 Meld misbruik25-4-2012 21:25:14

hai siege,onze dag is voorbij dus hier krijg je mijn feedback ondanks het mindere weer hebben wij een stralende dag gehad we hebben genoten van de eerst sec tot de laatse! hadden eigenlijk niet veel stress maar alles was dan ook perfect geregeld! was echt een prachtige dag iedereen heeft zich geamuseerd!wat de feest zaal betreft awel chapeau alles was tot in de puntjes verzorgd zoals wij het gevraagd hadden niets was hun teveel ze stonden voor iedereen klaar! het eten was top en dessert buffet was verzorgd. wij hadden een bruidstaart in verdiepen besteld maar wisten dus niet hoe of wat en ook die was prachtig. al mijn gasten waren tevreden dus mede dank zij dennehof was ons huwelijksfeest geslaagd! zou dus niet lang twijfelen en daar zeker u feest doen! 1min puntje en dat was wel onze schuld,onze gasten waren te laat daar ze de weg niet vonden! het stond dus wel met onze namen aangeduid maar pas aan de feestzaal zelf en onze gasten kwamen grotendeels van west vlaanderen en stonden dus allemaal op de verkeerde parking dus ik zou aanraden om zoveel mogelijk weg wijzers te zetten maar mischien is bokrijk bij jullie beter gekend hè. zo hopelijk heb je iets aan mijn feedback en hou me zeker op de hoogte van jullie voorbereidingen en als er vragen zijn of je wilt tips stel ze me gerust! ps van onze dj waren we ook zeer tevreden! groetjes Monica&Pascal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info