Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

linx fashion in Leuven of le chapeau?

10-8-2006 16:13:16
zijn er hier meisjes die al eens gaan passen zijn of hun kleed gekocht hebben bij linx fashion op de vismarkt in leuven?
zijn ze daar vriendelijk ? trekken ze daar veel tijd uit voor een afspraak? waren jullie tevreden over de service?
ben nog aan het twijfelen waar ik eerst naartoe zou gaan , die linx of le chapeau in antwerpen, dus alle positieve en negatieve ervaringen over beide winkels zijn meer dan welkom om mijn keuze gemakkelijker te maken.

an

an
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1029

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 16:50:27

Dag An,

Over Le Chapeau kan ik niets zeggen want daar ben ik nooit geweest. Wat Linx betreft heb ik niet zo'n goede ervaringen.

Mijn kleed heb ik niet bij Linx gekocht maar ik ben daar wel gaan zien voor schoenen omdat ik ergens gelezen had dat ze daar de collectie van Elsa Coloured Shoes hadden.

Ik had geen afspraak maar het was rustig in de winkel dus ik dacht dat dat geen probleem zou zijn. Op het gezicht van de verkoper kon ik merken dat hij dit wel een probleem vond. Ik zei hem dus dat ik op zoek was naar bruidsschoenen. Hij vroeg dan of ik mijn kleed bij hun gekocht had. Toen ik daarop neen antwoordde, was er ineens geen enkel greintje vriendelijkheid meer te bespeuren. Hij wreef me onder de neus dat zo goed als alle "Linea-bruidjes" hun schoenen gelijk met hun kleed kopen en dat deze schoenen dus op maat gemaakt worden. Hij zei dus waarschijnlijk niet veel voor mij te kunnen doen.Daaropvolgend liet hij me de meest afgrijselijke en ouderwetse schoenen zien. Toen ik zei dat dit niet mijn genre was, bekeek hij me alsof ik met niets tevreden zou zijn en ik veeleisend was terwijl ik gewoon graag schoenen had die qua kleur bij mijn kleed pasten.

Blijkbaar zijn niet-Linea-bruidjes niet goed genoeg voor hem. Mij hebben ze dus nooit meer in die winkel teruggezien en ik vermoed dat als mijn zus (die me vergezelde) ooit trouwt er geen haar op haar hoofd is dat eraan denkt naar Linx te gaan.

Misschien zijn de verkoopsters vriendelijker maar die man is geen goede reclame voor de winkel!

Heidi
09-09-06

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-8-2006 17:54:02

Hm, ik ben bij Linx geweest eind juli vorig jaar, toen er pasmodellen aan soldenprijzen verkocht werden.
Het was ook een man die me verder heeft geholpen, ik mocht alles passen wat er nog hing, hij nam zijn tijd, was vriendelijk (een heel rustige mens zo).

Na het passen gingen we even de stad in, zodat ik er even over kon nadenken. Ik heb dan besloten om er geen jurk te kopen. Omdat ik het beleefder vond, heb ik die man opgebeld om dat te zeggen, en die was nog steeds even vriendelijk. Zei dat hij het spijtig vond, want dat ik er heel goed mee stond.

Dus hier geen slechte ervaringen met Linx.

groetjes
Katrien
30/9/2006

Katleen
25-8-2006
 Meld misbruik10-8-2006 18:47:55

Hallo An,

Ik heb ook m'n kleed gekocht bij Linx in Leuven. Ik ben er gisteren nog langsgeweest voor m'n tweede pasbeurt. Ik heb er wel nog nooit een man gezien, al die keren dat ik er al ben geweest ben ik steeds verdergeholpen door vriendelijke dames. Bij Le Chapeau ben ik niet geweest, dus daarover kan ik je niks vertellen.

groetjes
Katleen
25/08/2006

Mira
23-9-2006
 Meld misbruik11-8-2006 7:56:36

Ik heb mijn kleed bij Le Chapeau gekocht. Ik had de eerste keer geen afspraak en had beslist om bij verschillende winkels in Antwerpen langs te gaan, waar ze me niet wilde helpen had ik voordien gezegd wou ik niets kopen (bij allemaal hebben ze me heel vriendelijk geholpen). Ze hebben meteen iemand geroepen die mij heel veel verschillende kleedjes heeft laten zien en laten passen (heel grote aparte paskamers, je komt niet echt in contact met andere bruidjes die aan het passen zijn, heel persoonlijk !). Heb dan gevraagd om diegene waarin ik interesse had op te schrijven want ik zou terug komen met mijn mama (was 1e keer helemaal alleen geweest omdat mama niet alle winkels 3 keer wou aflopen en vriendinnen wilde ik niet meenemen). Nadien terug geweest met mama, en daarna met mijn schoonzus vooraleer een echte beslissing. Daarna nog een keertje met mama om te beslissen of ik een sluier zou nemen of niet. Dat was allemaal geen probleem, waren altijd even vriendelijk en niet opdringerig.

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik11-8-2006 11:04:59

hoi,
ik ben met mijn vriendin bij linx geweest zonder afspraak en we werden meteen zeer vriendelijk geholpen.je krijgt daar alle tijd enz.Bij le chapeau zet ik geen voet meer binnen.zeer onbeleefd en alles moet rapraprap.enkele andere vriendinnen die er ook geweest zijn zijn er niet over te spreken.Nu dat is ieder zijn ervaring,ze kunnen de dag dat jij gaat misschien wel vriendelijk zijn!!
succes ermee
sarah
15/7/06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-8-2006 12:38:59

Blijkbaar verschillen de meningen nogal.
Ik heb hier op het forum al veel goeds gelezen over Le Chapeau (je zou er behandeld worden als een prinses, met aparte paskamers enz.) en anderzijds lees je dan hier negatieve dingen. Ook een paar berichten eerder deed iemand er haar beklag over schoenen en de service daarrond.
Ook over Linx verschillen de meningen.
Blijkbaar hangt het er vooral vanaf wie je hebt als verkoper/ verkoopster en of die op dat moment in een goede of slechte bui zijn.

Groetjes, Sissi

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-8-2006 13:22:10

Hey,

ja, ik ben zowel bij Linx als bij Le Chapeau geweest, ik kan dus vergelijken. Bij Linx werd ik wel vriendelijk behandeld, maar de verkoopster die ik had vond alles even mooi en had duidelijk geen eigen mening. Dat vond ik wel jammer.

Van Le Chapeau was ik bij de eerste pas heel enthousiast, maar de tweede keer (het geld was binnen) waren ze al heel wat minder vriendelijk en kregen we zelfs geen tasje koffie meer aangeboden. En toen begon de miserie met de schoenen... (ja Sissi, dat ben ik dus). Nu zou ik de winkel aan niemand meer aanraden. Ze geven dus duidelijk NOOIT geld terug. Ik heb echt serieus moeten lastig doen om mijn centjes terug te krijgen voor schoenen die vooraf al kapot waren...

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-8-2006 13:46:43

Aan Lieve,

Met beklag doen bedoelde ik niets verkeerd hé. Ik wou gewoon aanhalen dat er negatieve commentaar was (wat toch wel belangrijk is).
Uw naam was ik efkes kwijt (ik lees hier ook zodanig veel op het forum).

Groetjes, Sissi

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik11-8-2006 16:01:14

Hey iedereen,

Ik begrijp was Sissi bedoelt. Zo is er hier heelwat negatief gezegd over Pierre Yves in Aalst. Waaronder ook van mij! Ik had mijn mening ook gevormd op basis van wat ik van andere mensen hoorde. Nu ben ik zelf bij Pierre Yves geweest. Wel, ik ben daar behandeld als een prinses!!! Ik heb mogen passen tot ik het zelf bijna beu was! We hadden een afspraak om 09.30 uur en we zijn pas op de middag buiten gegaan! Ik mag totaal niet meer klagen! Het is dus gewoon zo dat je moet afwachten welke verkoopster je hebt en of deze goed geslapen heeft! Het is jammer, maar het is zo. En ik vrees dat dat in elke winkel wel zal zijn..

Isabel
01/09/07

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-8-2006 10:14:06

Hey Sissi,

neen, als ik het nalees, klinkt het alof ik mij aangevallen voel, maar dat is totaal niet zo hoor, ik wilde gewoon refereren naar jouw berichtje.

En inderdaad, ik denk dat elke winkel wel voor iemand positief of negatief zal zijn... Hangt er vanaf of het klikt met de verkoopster en hoe men jou helpt als je problemen hebt hé.

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-8-2006 8:55:35

Hey Lieve,

Geen probleem. Als men iets schrijft komt het soms niet altijd over zoals men het bedoelde hé. Of wordt het niet altijd juist begrepen. Ik heb dat ook al voorgehad.

Groetjes, Sissi

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik28-7-2014 14:22:28

Linx Leuven geeft vrij goede service, het is vooral de winkel in Hasselt die te mijden is. Daar komt de baas bijvoorbeeld ongelooflijk grof en onbeleefd over. Verpest de hele ervaring!
In Le Chapeau zijn ze gekend voor hun extreme opdringerigheid. Dus zeker blijven zeggen dat je niet meteen wilt beslissen als dat niet het geval is.

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info