Terug naar overzicht
Hey! Wij hebben gekozen voor Mirrorball van Elbow.Dit omdat Elbow onze favoriete band is en we ook iets origineels wilden. Misschien kunnen jullie ook in de richting zoeken?Nog veel succes met de zoektocht!Groetjes
wij ook nie :-) maar volgende liedjes staan o.a. op ons lijstje voor kerk/openingsdans:bruno mars: restjason mraz/colbie caillat: luckyguus meeuwis: dat komt door jouconnor maynard: next to youmarco borsato: stop de tijdI promos you: backstreet boyswhere do I begin: shirley basseten nog veel meer...ons lijstje telt 20 liedjes in totaal. nu nog kiezen ;-)
Bij ons gaat het 'nothing else matters' van metallica worden. Omdat mijn ventje er groot fan van is.Maar om het niet 'cliche' te maken gaat een goede collega/vriend voor ons dit dan live op piano spelen
Wij hebben gekozen voor 'ik hoor bij jou' van Marco Borsato. Een heel mooi nummer.
Make you feel my love van Adele
I am Your man - Seal
wij hebben gekozen voor een tegelplakker.clouseau met altijd heb ik je lief.
Hier is het :All for love - Bryan adams,sting en rod steward :-)Succes met de zoektocht!
wij twijfelen over: thank you for loving me van bon jovi:-)
Wij hebben bewust gekozen om er geen te doen :D
Wij hebben samen zijn van Willeke Alberti.
wij hebben lang getwijfeld maar het is Stand by me van Ben E King geworden. Tweede keuzes waren Sweet Instigator van Ozark Henry en The best thing van Ray LamontagneSucces!