Terug naar overzicht
hallo,ik had oorspronkelik een kleed zonder halter maar mdat ik schrik had dat het niet op zou blijven had ik gevraagd voor een halter, bij mij gaan ze er dan ook ene maken die ik eraf kan halen wanneer ik wil, ik dacht dat ze het gingen doen met een knoopje aan de binnenkant maar ben niet zeker
ik heb gevraagd ivm afzakken enzo. Maar ze zeiden de heup is altijd breder dan je taille dus normaal kan een kleed dat goed op je maat is gemaakt niet afzakken.
waar heb je je kleed gehaald?ik bij linx in hasselt
ik ken iemand die ook een afneembare bandjes had, en je zag dat helemaal niet. Ik zou het dus zeker zo doen, dan kan je dan kiezen waarmee je je het beste ,en mooiste voelt!
@ lotte: ook bij Linx maar dan in Leuven
Hoi VanessaMijn jurk had oorspronkelijk één afneembaar bandje. Ik heb meteen beslist dat ik het niet zou dragen, maar heb het wel meegekregen. Het bandje wordt bevestigd met zo'n metalen schuivertjes zoals je wel vaker ziet bij de sluiting van geklede broeken. Aan de rand van de jurk wordt het bandje dan ook nog vastgemaakt met drukknoopjes, zodat het goed stevig vastzit en er geen spleet te zien is tussen het bandje en het lijfje van de jurk. Zeer stevig systeem, en je ziet niet of het nu afneembaar is of vastgenaaid (wij dachten in de winkel eerst dat het vastgenaaid was, maar dat was niet het geval).
ik heb ook drukknopjes in mijn kleed. in de dag zonder iets ... 's avonds hang ik die twee slierten eraan zodat ik dit achter mijn nek kan knopen ... vind dat beter voor 's avonds het feest :)
Mij kleedje heeft ook een afneembare halter. Morgen heb ik mijn eerste pas dan ga ik zie wat ik ermee ga doen.