Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kids kribbe

22-3-2012 20:33:20
ei dames had een klein vraagje ik werk in een kribbe en nu is mijn vraag
of ik iets moet voorzien om in de kribbe na het huwelijk na gemeentehuis of
eventueel de week nadien uit te delen in de kribben aan mijn groep ?

Annalisa
27-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 374

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik23-3-2012 18:02:27

Dat hangt er wat van af wat de gewoontes zijn bij jullie in de kribbe.
Mijn vrouw werkt ook in een kinderdagverblijf en zij heeft niks uitgedeeld, maar ze heeft ook niet aan de ouders laten weten dat ze getrouwd is. Ook haar collega die op dezelfde dag getrouwd is, heeft niks uitgedeeld aan de kindjes. Maar zij doen dat ook niet bij hun eigen verjaardagen; ik weet niet hoe dat bij jullie zit.

Annalisa
27-4-2012
 Meld misbruik24-3-2012 9:57:55

ja bij onzeverjaardag brengt die da verjaart iets mee voor de rest ma ja huwelijk ja die heb ik toen zij trouwde niet meegemaakt weet het echt niet

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik25-3-2012 17:06:23

Hey annalisa!

Ik werk ook in een kinderdagverblijf en bij ons hangt er al zowiezo een aankondiging
van onze trouw. Ik heb al van een paar ouders opgevangen dat ze naar het gemeentehuis komen.
Dus wij geven zowiezo iets aan de kids of de dag zelf of de week erna in de creche ;)

Groetjes!

Annalisa
27-4-2012
 Meld misbruik26-3-2012 18:54:05

oki en wat geeff je dan snoep ??

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...