Terug naar overzicht
't Wordt spannend hé! Tot hiertoe valt de stress hier nog mee... wel "kriebeltjes", maar plezante kriebeltjes
Hey MonicaLeuk he! Was toch even (positief) schrikken toen ik ineens maar 2 cijfertjes zag staan in plaats van 3!Het aftellen kan dus dus echt starten met de nodige "kriebels" tot gevolg :-). Stress is er hier nog niet echt... maar die kriebsels worden groter en groter!GroetjesMelissa
hier ook ferme kriebels, volgende week deze tijd sta ik al in mijn bruidsjurk te wachten op mijn toekomstige. spannend allemaal!deze namiddag nog eens alles op een rijtje zetten bij mijn moeder thuis, wie waar wanneer moet zijn en zo.hebben vandaag onze parkeerkaarten van het stadhuis gekregen via de post.dan donderdagavond de zaal gaan klaarzetten en denk eens dat gebeurd is, dat de stress weg zal zijn en ik zal kunnen genieten.
Hihi:-) bij mij nu ook nog 98 dagen!! ik krijg spontaan tintelingen in heel mijn lichaam als ik er aan denk:p Volgende week eerste pas en vanmiddag de proefuitnodiging gaan halen! Veel succes iedereen!
Ik schrok ook toen ik juist zag dat het nog maar 98 daagjes zijn. Zeer spannend...!