Terug naar overzicht
Hey Tamara, ik zou even naar de bruidswinkel bellen waar je je jurk gekocht hebt en vragen hoe zij dit doen. Groetjes!
meestal stomen ze de naden uit... je kan dit ook in een droogkuis laten doen en dan metteen open hangen bij thuiskomst
Hey,Ik heb me laten vertellen, van je kleed open te hangen in je badkamer, en een heet bad te laten lopen, door de damp zouden de plooien uitzakken,ofwel met de stoom van jouw strijkijzer voor de plooien stomen (niet op!)Ik heb het nog niet gedaan, dus ik weet niet of dit effectief helpt...En anders zou ik inderdaad ook eens naar de bruidswinkel bellen hoe zij dit doen..Groetjes en succes ermee!
Hallo Tamara,Ik had dit ook, en de naaister zei om het vooral NIET te strijken.Wat moest ik dan wel doen? Gewoon elke dag de plooi omplooien naar de andere kant, en dat is zo heel goed gelukt!Groetjes Jill
bedankt voor de reacties!ik ben verteld geweest door de bruidswinkel om het te strijken met handdoek tussen, want het is een stof dat je mag strijken.ik ga nu proberen in mijn badkamer te hangen en als dat niet lukt met de stoom van het strijkijzer en als dat niet lukt, zoals jill zegt, elke dag de plooi omplooien naar andere kant.duimen maar!