TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tabita
22-9-2012
|
23-3-2012 9:27:40
Hey,
de winkel op zich valt goed mee.
Maar ikzelf vond er te weinig keuze in de stijl die ik zocht...
Ik wou geen traditioneel trouwkleed, maar een gekleurd exemplaar van LR :-)
Groetjes
Tabita
|
|
Thalia
10-8-2013
|
23-3-2012 9:31:08
Hey Tabita,
Op hun site staat dat ze de gehele collectie van LR hebben,dat is dan niet zo? Zijn de mensen daar vriendelijk?Waar ben je dan nog geweest als ik zo curieus mag zijn?
Groetjes
|
|
Lieselotte
4-8-2012
|
23-3-2012 9:33:41
Hey,
Ik ben daar mijn schoenen gaan kopen voor onder mijn kleed, en ik vond ze daar echt enorm enorm vriendelijk!
Groetjes!
|
|
Tabita
22-9-2012
|
23-3-2012 10:36:46
Hey,
ze hadden zeker niet de hele collectie van LR ...
Ik heb daar bv de rok gepast die ik nu gekocht heb, maar het topje dat erbij staat (in de catalogus van LR) hadden ze niet op voorraad...
Ik heb uiteindelijk mijn kleed gekocht bij Linx in Leuven :-) is een pak verder aangezien het bruidshuis maar 1km van bij mij is... maar daar hadden ze echt veel keuze :-)
Groetjes
Tabita
|
|
Yana
23-6-2012
|
23-3-2012 10:52:53
Hey,
ik ben daar ook geweest en ik vond ze daar ook heel vriendelijk! Ik mocht zoveel aandoen als ik wou en ze drong zich zeker niet op. Ik heb mijn kleed uiteindelijk wel in La Sposa in Roeselare besteld omdat ik daar woon.
Groetjes Yana
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
23-3-2012 22:25:42
Hallo :)
Ik heb mijn kleed daar besteld :) We waren daar zonder afspraak binnen gekomen en we zijn heel vriendelijk onthaald... Ik mocht zoveel kleedjes passen dat ik wou... Ze namen echt de tijd voor ons (voor mijn mamie en voor mij ;) ) Toen ik nog eens een kleed wou passen dat ik al eerder gepast had (omdat ik daar het waw-gevoel bij had, maar toch nog andere wou passen), namen ze zonder jammeren terug dat kleed uit de rekken... Ik vond ze daar ook eerlijk... Zo had ik een mooi kleed aan, maar dat kleed prikte... Ik zei tegen die mevrouw dat dat wel zou wennen, maar ze heeft me dat echt afgeraden want ze zei dat ik er me de hele dag aan ging ergeren... Dat kleed koste meer dan mijn uiteindelijke kleed dat ik gekozen heb... Ze doen het dus niet voor de portemonée daar... Kort nadat ik mijn kleed besteld had, hoorde ik dat de winkel overgenomen was... Ik was lichtjes in paniek want toen ik ging kiezen, was het de bazin die ons hielp... Een paar weken geleden heb ik gebeld voor mijn 1e pas afspraak te maken... Ze waren daar enorm vriendelijk (nog altijd) en ik zie dus echt uit naar mijn eerste pas... De reden dat er veel tijd tussen mijn telefoontje en de afspraak zit, ben ik... Ik wou eerst nog wat kunnen vermageren ;)
Om een lang verhaal kort te maken... Ik ben daar zeer tevreden van... Mijn tante die een paar jaar geleden getrouwd is, heeft ook haar kleed daar gekozen en is / was ook super tevreden over de winkel...
|
|
sven
10-8-2012
|
24-3-2012 16:00:04
hela
ik heb mijn kleed er ook besteld een gekleurd van LR. Ik ben daar zeer tevreden en nu de winkel is overgenomen valt de service ook heel goed mee
grtjs vanessa
|
|
Sabrina
8-6-2013
|
27-3-2012 21:59:25
Hallo,
Mijn zus heeft haar trouwkleed (ook van LR) daar ook gekocht. Ik ben toe meegegaan en ze waren supervriendelijk, eerlijk en namen echt hun tijd. Mijn zus vond de service ook in orde.
groetjes, Sabrina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|