TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
8-6-2013
|
23-3-2012 10:10:51
Hallo Liesbeth,
wat een nare ervaring in die tweede winkel! Al een geluk dat je toch ook ene positieve ervaring achter de rug hebt! Heb je daar dan ook je kleed gekozen?
En waar is boetiek ellen precies gelegen?
Groetjes, Kiki*
|
|
sarah
24-8-2012
|
23-3-2012 10:54:42
Mijn jurk komt van boetiek cony in maria aalter. Werd daar heel goed ontvangen en kreeg ook goed advies. Hangt er waarschijnlijk beetje vanaf welke verkoopster je treft ;-)
|
|
Katrien
29-6-2012
|
23-3-2012 11:05:54
Heb je het over bruidshuis Ellen in Oostburg? Ik ben daar begin maart geweest en bij mij was dat dan weer de negatieve ervaring. Op zich werden we er nog goed ontvangen, dat wel. Maar toen begon ik te passen, ze gaf me telkens een jurk 2 maten te groot, en mijn vriendinnen en mama mochten bijna niks zeggen. Toen ze een fotootje wilden nemen was het direct een snak "je mag hier wel geen foto's nemen é!" Ze luisterde ook niet naar wat ik wou. Mijn vriendinnen mochten geen suggesties doen, niet zelf eens kijken in de winkel naar de jurken. Mijn ene vriendin, heeft 6 keer gevraagd of ik een bepaald jurk mocht passen. Tot ze eindelijk zei: "ik zou graag mijn zusje eens in die jurk zien" en toen mocht het wel. De jurken waren zoals gezegd allemaal te groot, zeker het bovenste stuk en ze zei telkens: "ja maar je hebt dat nodig met zo'n brede heupen". (Echt bij elke jurk, bijna om complexen van te krijgen). Uiteindelijk 2 kleedjes die ça va waren. Eén met een massa stof, die wou ze per se verkopen. In mijn pashokje zei ze telkens "neem maar die, daar zit korting op" terwijl ze wist dat de rest er helemaal niet voor was probeerde ze me om te praten. Toen ik buiten stapte, vonden mijn vriendinnen dat ik het heel lang had volgehouden.
Ze hadden nog in de winkel een afspraak gemaakt bij Linea Raffaelli in Brugge. Een totaal andere ervaring. Mijn mama en vriendinnen werden echt betrokken, mochten mee kiezen wat ik eens moest passen, we hebben er gelachen, domme foto's getrokken, en vooral elke jurk ging me goed en hier was het niet nodig om een jurk van 2 maten te groot te geven. Hier konden ze ook nog jurken bestellen, terwijl het in Oostburg duidelijk was dat ze uit de winkel wilden verkopen. Met als gevolg dat er mega ging geretouched moeten worden.
|
|
Sabine
24-7-2010
|
23-3-2012 14:13:17
mijn beide bruidsjurken komen van Conny en het was voor mij een heel goede ervaring. Ik ben zeer goed begeleid, kreeg voldoende advies en mogelijkheden. We zijn zelfstandigen dus hebben niet altijd heel veel tijd over en Conny was heel flexibel. Ook de aanpassingen waren steeds op tijd en perfect uitgevoerd.... Van kleedjes tot hoed, handschoenen, schoenen.... ik was er heel tevreden van.
|
|
Els
30-6-2012
|
23-3-2012 18:05:01
ook hier goede ervaring met Cony in Maria Aalter, heb er mijn jurk uiteindelijk niet gekocht maar ze waren heel behulpzaam, heb bij 1 kleedje dat een echte kanshebber was verschillende schoenen aangehad, handschoenen, accessoires ... niets was hun teveel, en nog altijd even vriendelijk toen ik niet onmiddellijk daar wou beslissen.
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
24-3-2012 19:18:18
Hey! Ik was ook niet zo tevreden over bruidshuis ellen! Ben er 2x geweest en ze toonden heel de tijd andere jurken die totaal m'n smaak niet waren! Nadat ze wel gevraagd hadden welke stijl en zo! Ik heb uiteindelijk m'n kleedje gevonden bij bruidshuis steven in torhout! Zeer tevreden van de service en vriendelijkheid!!!Ze nemen echt de tijd voor je en je moet je kleedje passen acheraan de winkel dus niemand kan je zien!
Groetjes
|
|
Leen
16-2-2013
|
25-3-2012 11:23:05
Hier ook heel tevreden over Cony, net als 2 vriendinnen die er ook gingen! Hangt veel af van wanneer je gaat en welke verkoopster je hebt denk ik!
|
|
Serena
31-8-2012
|
25-3-2012 12:20:07
Mijn kleed komt van bij Bruidshuis Ellen, voor mij was het een positieve ervaring, vriendelijke bediening en ze nam echt de tijd voor ons.
|
|
liesbeth
5-10-2012
|
25-3-2012 19:07:46
oei, blijkbaar had ik echt wel een slechte verkoopster bij cony. alvast bedankt voor de reacties, de zoektocht gaat verder. nog goeie ideetjes voor bruidswinkels in de regio brugge???
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|