Terug naar overzicht
Ik dacht dat je daar al om 2u moest stoppen?Ik heb daar al enkele recepties van het werk gehad en dat was zeker in orde! Trouwfeest nog niet...
wij zijn er ook over aan het denken om het daar te doen... Maar zijn er nog niet uit. In ieder geval is het niet zo dat je op een bepaald uur moet stoppen.
Hey Esther,en hebben jullie al een besluit genomen? Wij hebben besloten voor deze zaal te gaan!groetjes,Sofie
Dag Sofie,wij gaan het hoogstwaarschijnlijk ook daar doen :) Maar hebben nog niet bevestigd.Het is gewoon zo anders dan andere zalen he, denk niet dat we nog zoiets zullen vinden!grtjs
Dag Esther en Sofie,Wij zijn vandaag gaan kijken naar Lamot en wachten nu nog op de offerte. Wat heeft jullie overtuigd om voor deze zaal te gaan?
Dag Sarah,wij wilden geen 'klassieke' zaal, waren op zoek naar 'iets speciaals'. Het moderne uitzicht van Lamot sprak ons eigenlijk direct aan (zowel langs buiten, als van binnen). Ook het feit dat het feest niet enkel in 1 stuk van de zaal blijft, vind ik een tof idee. Het zaaltje waar het dansfeest zal zijn ziet er ook zo mooi uit.Wij zijn dus echt gevallen voor het karakter van de zaal. Wat spreekt jullie vooral aan? En al beslist of je het daar gaat doen?grtjs,Esther