Terug naar overzicht
ik zou deze foto's ook wel willen zien, want heb ook geen lang haar, of zal toch niet opgestoken worden...Merci!
Ik wil deze ook wel zien!Ik heb ook kort haar, dus opsteken, haarpinnen of curlies gaat al niet echt.Ik zat zelf te denken aan een mooie bloem in het haar. Vorige week heb ik al een birdcage veil gekocht via etsy, maar ben er niet zo tevreden mee, de 'veil' is me iets te groot.Misschien dat de kapster er nog iets van kan maken.Ik ga in ieder geval nog een bloem halen voor in me haar. En anders zal het een diadeem worden denk ik.
Ik heb in een hoedenwinkel nu leuke diadeemkes gevonden met zo veilen eraan of pluimpjes,..Zeg vanessa, kan je de veil zelf niet wat kleiner maken?
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb kort haar en wou eerst niets doen, enkel laten brushen MAAR nu denk ik er toch aan om toch iets in mijn haar te zetten of steken maar wat?Op internet is zoveel te vinden maar géén korte bruidskapsels. Heeft er iemand al foto's verzameld?Zou je deze willen mailen naar Koen.sofie@telenet.be?Alvast bedankt,