Terug naar overzicht
Ik vind dit een heel goed idee, mooi dat je dan aan haar denkt! Innige deelneming trouwens.
Hey, Het is altijd moeilijk om iemand te verliezen, en zeker bij een ongeval waar het zo plotseling gebeurd. Wij zijn al veel met zo'n momenten geconfronteerd aangezien we alletwee bij de brandweer zijn....Ik vind het een super idee dat je dit zou doen... Zo is ze er toch nog een beetje bij op jullie huwelijk...Veel sterkte in deze moeilijke tijden...
Veel sterkte met het verlies. Ik vind het een heel mooi idee! Het gaat dan misschien wel een emotioneel moment worden, maar dat mag en zo is ze er inderdaad een beetje bij, zoals Ellen al aangeeft. Innige deelneming.
Sterkte meid!Ik zou zeker een ballon oplaten voor jouw vriendin...Het is een mooi gebaar...
sterkt met het verliesen die ballonnen gewoon doen.
veel sterkte met het verlies...Natuurlijk dat het een goed idee is. niet twijfelen hoor.
heel mooi! Veel sterkte in ieder geval!als je echt letterlijk veel balonnen wil oplaten waarvan eentje specifiek voor haar, kan je dat mss symbolisch doen door allemaal witte balonnen en één gekleurde (wel leuk kleurtje zoals felrood of felblauw of felgeel of zo). Vind het een heel mooi gebaar!