Terug naar overzicht
Super!Maar voor je pas heb je zeker schoenen nodig!! Ze moeten je kleed immers op de juiste lengte kunnen afdoen. Het beste dat je kan doen is op zoek gaan (ev in je schoenenkast ;-)) naar schoenen met dezelfde hak, zodat ze daarop kunnen afspelden.Groetjes!Evelien
Dat heb ik gelukkig al gecheckt en ik heb schoenen in mn kast met exact dezelfde hakhoogte, dus ik was idd van plan om die gewoon mee te nemen! :)
Hey Vicky, misschien een beetje onbeleefd maar mag ik vragen hoeveel ze gemiddeld kosten? (Je mag me anders ook een PB sturen.) Heb je ze in Antwerpen gehaald? Ik had er namelijk ook al hele mooie gezien op hun website. Groetjes en bedankt!
Ik vond het heel goed meevallen. De kleedjes zijn zooo duur dat ik ook wat schrik had voor de schoenen, maar die van mij waren 231 EUR, en de rest die ik gepast hebben waren eigenlijk rond dezelfde prijs... Gr, Vicky
Hoi,Ik ga waarschijnlijk morgen bordeaux-rode schoenen kopen, onder 'n ivoor wit kleed. Wilde deze ook achteraf nog kunnen dragen en niet te klassiek gaan met ivoorwitte schoenen (maatje 41-42 is ook niet makkelijk te vinden ).Nu morgen na het werk alleen nog durven kopen...Groetjes!