Terug naar overzicht
HeyIk heb een videograaf gevraagd enkel om onze mis te filmen, ook omdat daar idd veel 'persoonlijke zaken' worden gezegd en getoond, er komen ook mensen zingen, enz, ik wil die traantjes zien ;-) Als ze daar een film van een uur van zullen maken zal er toch niet zo heeel veel geknipt moeten worden hoop ik dan! Het feest wordt enkel door de fotograaf bijgewoond. Voor op de receptie bv, die videograaf kan toch de gesprekken niet filmen é, voor mij lijkt een fotograaf dan voldoende om de sfeer en de mensen vast te leggen, nie? Niet iedereen vind dat ook leuk dat er een film gemaakt wordt tijdens zo'n receptie of feest, men kan zich snel geviseerd voelen.. Nuja, misschien bespreek je het best eens met een videograaf, wellicht kan hij je ook de volledige niet gemonteerde film bezorgen é om het toch te hebben, maar als je't wil tonen aan anderen heb je denk ik beter een korte versie!Groetjes!julie
Een film moet boeiend blijven, zoniet is dit veel te saai om naar te kijken, zelfs als dit je eigen trouwfeest is. Doch een lange én vlotte film is perfect mogelijk, indien er veel beschikbaar filmmateriaal is.http://www.discovideo.be/diensten/videoreportages/grtz
wij hebben ook een videograaf freddy van de cauter. die komt bij ons filmen van s'morgens tot s'avonds laat ik vind persoonlijk dat een film zoveel meer zegt dan fotos en altijd leuk om terug te zien en op feest zie je niet alles en verloop van tijd vergeet je ook leuke dingen en met een film kun je echt wel blijven nagenieten he
Hallo, Wij hebben de hele dag laten filmen en onze film duurt echt wel langer dan een uurtje... Het zal toch zeker twee uur zijn. De huwelijksmis zit er ook in, niet helemaal, maar de belangrijkste stukken eruit wel, ook het klaarmaken 's morgens, het ontvangen van de suite, het gemeentehuis, de fotoshoot en het avondfeest. Onze film is in hoofdstukken verdeeld zodat je snel naar het gewenste deel wilt gaan EN er is een korte samenvatting van een tiental minuutjes...Ik wou vanaf het begin een video, mijn man toen niet, tot op het laatste moment hij toch heeft toegegeven (we hadden nog iets van ons budget over, vandaar) en nu zegt hij zelf dat hij echt tevreden is dat we dat toch gedaan hebben. Het zegt echt veel meer dan foto's... (foto's zijn natuurlijk ook super eh...)Wij hadden Guy De Locht van Lommen (video-foto-service)... in vergelijking met andere viel hij ook zeer goed mee qua prijs (dit was wel samen met de foto's)GroetjesAnnelies